Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
Hazır giyim sektöründe giysi tasarımının markaya etkisi üzerine bir araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 2016)
Moda tasarımının gelişmesiyle birlikte üretime uygun, fonksiyonel, özgün ve estetik ürünlerin tasarlanması hazır giyim işletmelerinin kalkınması ve tüketici ihtiyaçlarının karşılanması bakımından önemli bir gelişme olarak ...
Hazır giyimin gerçekleşme süreci ve mesleki eğitimin sektöre etkisinin bir örneklem üzerinden incelenmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
Hazır giyim sektörü, Türkiye ekonomisinin lokomotif sektörlerinden birisi konumundadır. Bu araştırmada hazır giyim sektörünün gerçekleşme süreci gerekçeleri ile ayrıntılı olarak ele alınmakta, mesleki eğitim kurumlarındaki ...