Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
Türkiye'de spor endüstrisi ve spora katılım profilinin belirlenmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
Spor endüstrisinin son yıllarda yaratmış olduğu üretim boyutu ve istihdam oldukça dikkat çekmektedir. Endüstri içinde spor talebi aktif ve pasif spor talebi olarak sınıflandırılabilir. Spora aktif ve pasif katılımın büyüklüğü ...
Sporda iletişimin önemi ve takım performansına etkisi üzerine bir araştırma : Türkiye Birinci Profesyonel Futbol Süper Ligi örneği 2001-2002 futbol sezonu
(Anadolu Üniversitesi, 2002)
Bu araştırmanın amacı, spor kulüplerinde sporcu ve takım performansının yükseltilmesinde, iletişim kavramı ve sürecinin ne denli önemli olduğunun belirlenmesidir. Araştırma literatür taraması ve alan uygulaması yöntemine ...