Yazar "Çınar, Naim" için Halkla İlişkiler ve Reklamcılık listeleme
-
Reklamda kullanılan görsel metaforların reklamın beğenilirliği üzerindeki etkisi
Çınar, Naim (Anadolu Üniversitesi, 2009)Dergi reklamlarında kullanılan görsel metaforların karmaşıklık ve zenginlik düzeylerinin reklamın beğenilirliği üzerindeki etkisini saptamaya yönelik bu çalışmada, Phillips ve McQuarrie (2004)'nin geliştirdiği; görsel ... -
Tüketici tarafından üretilen reklamlarda kaynak etkisi üzerine bi?r değerlendirme
Çınar, Naim (Anadolu Üniversitesi, 2015)Enformasyon ve iletişim teknolojilerindeki gelişmelere bağlı olarak medyada ve izleyicilerde büyük bir dönüşüm yaşanmaktadır. Yeni medya ortamı izleyicilere medya tüketimi sürecinde benzeri görülmemiş bir kontrol yetkisi ...