Yazar "Ergüven, Mehmet Sinan" için Halkla İlişkiler ve Reklamcılık listeleme
-
Kamu kuruluşlarında sosyal medya kullanımının kurumsal imaj açısından rolü : Anadolu Üniversitesi örneği
Öztel, Hilal (Anadolu Üniversitesi, 2018)Kurumsal imaj, kişilerin kurumlar hakkındaki çeşitli deneyimleri, duyumları ve izlenimleri sonucunda zihinlerinde oluşan görüntüdür. Gün geçtikçe artan rekabet ortamında, kuruluşların olumlu bir imaja sahip olmasının onlara ... -
Reklam etkililiği açısından geleneksel ve yeni medyadaki teklamların X, Y, ve Z kuşakları üzerindeki etkisi
Çepni Şener, Betül (Anadolu Üniversitesi, 2018)Günlük yaşantımızda önemli bir rol oynayan reklamlar, tüketicilerin yaşam biçimini büyük oranda şekillendirirken satın alma sürecinde de yer almaktadır. Esas olarak bireylerin imajlarını etkileyen reklamlar, düşünceler ve ... -
Sosyal medya kullanımında gösteriş tüketimi eğiliminin X, Y, Z kuşakları açısından değerlendirilmesi
İlhan, Tuğçe Tuğyam (Anadolu Üniversitesi, 2018)Küreselleşme, hızla gelişen teknoloji ve bireylere sunulan sanal dünya ile birlikte tüketim sosyo-kültürel bir olay haline gelmiştir. Bu bağlamda günümüzde bireyler gösteriş amaçlı gerçekleştirdiği tüketim davranışlarını, ...