Kategori "Tez" İletişim Tasarımı ve Yönetimi İçin Listeleme
Toplam kayıt 216, listelenen: 101-120
-
Küreselleşmeye uyum sürecinde Türk basınının yurttaşlık haklarına yaklaşımı
(Anadolu Üniversitesi, 1998)Küreselleşme Uyum Sürecinde Türk Basınının Yurttaşlık Haklarına Yaklaşımı''başlıklı bu çalışma, Türk basınının güncel bir örnek olaydan yola çıkarak ''yurttaşlık hakları''na ilişkin irdelemelerini konu almakta ve başlıca ... -
Lisans düzeyindeki öğrencilerin kredi kartı deneyimine yönelik algısı : Anadolu Üniversitesi örneği üzerinde nitel bir çalışma
(Anadolu Üniversitesi, 2012)Bu tezin amacı, geçimini başkalarına bağlı olarak sağlayabilen üniversite lisans öğrencilerinin, kredi kartı kullanma deneyimini nasıl algıladığını anlayabilmektir. Bu amaca ulaşabilmek için, kredi kartı kullandığını ve ... -
Medya planlamada etkili sıklık ve etkili ulaşım
(Anadolu Üniversitesi, 1999)Ulaşım ve sıklık medya planlamanın parçalarıdır ve belirli pazarlama ve medya amaçlarına ulaşmaya yardımcı olmak için yönlendirilebilirler. Genel olarak, geniş mesaj dağılımı kalıplarına ihtiyaç duyulduğunda yüksek seviyede ... -
Medyada yapısal dönüşümler : dönüşümün bir göstergesi olarak Aşk-ı Memnu romanının TRT ile özel/ticari televizyonlarda değişen sunum ve içerikleri
(Anadolu Üniversitesi, 2011)Bu çalışmada, Türkiye'de Neo-liberal politikaların hayata geçirilmeside yükselen tüketim kültürü, yayıncılık sektöründeki değişmeler ile tüketim kültürü ve yayıncılık sektörü etkileşimini ele alınmaktadır. Neo-liberal ... -
Mekanik sanattan elektronik sanata geçiş ve video sanatı
(Anadolu Üniversitesi, 1999)Sanat kavramı, her dönemde değişimler sergileyebilen dinamik bir toplumsal etkinliği ifade etmektedir. Bu nedenle sanat tarihi birçok farklı akım ve sanat dallarını içinde barındırmaktadır. Mekanik sanat çağından elektronik ... -
Milli Eğitim Bakanlığı merkez örgütünde ilk kademe yöneticilerine dönük olarak düzenlenen hizmetiçi eğitim çalışmalarının ihtiyaç saptama açısından değerlendirilmesi
(Anadolu Üniversitesi, 1999)Bu araştırma ile Milli Eğitim Bakanlığı merkez örgütünde ilk kademe yöneticilerine dönük olarak düzenlenen hizmetiçi eğitim çalışmalarının ihtiyaç saptama açısından değerlendirilmesi amaçlanmaktadır. Araştırmanın evrenini ... -
Müşteri şikayetlerinin, müşteri teşekkürüne dönüştürülmesi sürecinde iletişimin yönetimine ilişkin model önerisi
(Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2023)Müşterilerin şikâyet ve memnuniyetlerini iletebilecekleri kanalların çoğaldığı, memnuniyetin ve memnuniyetsizliklerin hızlıca yayılabildiği günümüzde, şikayetlerin müşteri teşekkürüne dönüştürülmesi firmaların müşterilerini ... -
Müşteri şikayetlerinin, müşteri teşekkürüne dönüştürülmesi sürecinde iletişimin yönetimine ilişkin model önerisi
(Anadolu Üniversitesi- Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2023)Müşterilerin şikâyet ve memnuniyetlerini iletebilecekleri kanalların çoğaldığı, memnuniyetin ve memnuniyetsizliklerin hızlıca yayılabildiği günümüzde, şikayetlerin müşteri teşekkürüne dönüştürülmesi firmaların müşterilerini ... -
Okuma alışkanlığı ile kitap yayımcılığının kültürel iletişim ve teknolojisine bağlı sorunları karşısında Türkiye koşulları temelinde bir model önerisi
(Anadolu Üniversitesi, 1996)Bu araştırma, okuma alışkanlığının geliştirilmesini sağlamak bağlamında, Türk toplumundaki okumaya ve kitaba yönelik yaşanan sorunların nedenleri üzerinde durarak çözüm önerileri geliştirmeyi amaçlamaktadır. Bu amaçla ... -
Ortaöğretim yöneticiliğinde halkla ilişkiler : örnek olay Erzincan ili ortaöğretim kurumları
(Anadolu Üniversitesi, 1987)Bu tez Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İletişim Sanatları Yüksek Lisans tezi olarak hazırlanmıştır. Bu tezin amacı; ortaöğretim örgütlerinde halkla ilişkiler sistemini yapı, yöntem ve araçlar yönünden var ... -
Otel işletmeciliğinde görev yapan yöneticilerin ve çalışanların tükenmişlik düzeyleri : KKTC Merit Crystal Cove Hotel'de bir araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 2011)Bu çalışmada otel işletmeciliğinde görev yapan yöneticilerin ve çalışanların tükenmişlik düzeyleri incelenmiştir. Çalışmanın evreni KKTC’ de bulunan 5 yıldızlı otellerde görev yapan yönetici ve çalışan oluşturmaktadır. ... -
Otel işletmelerinde halkla ilişkiler ve reklamcılık
(Anadolu Üniversitesi, 1987)Otelcilik endüstrisi, yeryüzündeki en eski endüstrilerden biridir. Yalnız, ilk safhayı endüstri olarak değil de, hancılık olarak düşünebiliriz. Otelcilik zamanla gelişerek, bugün pek çok ülkenin temel gelir kaynağı haline ... -
Öğrenci ve çalışanların kurumsal imaj ve itibar konusundaki görüşleri : Anadolu Üniversitesi Yabancı Diller Yüksek Okulu örneği
(Anadolu Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)Kurumsal imaj, örgütü hatırlatan tutum, davranış ve inançların tümü olarak tanımlanmaktadır. Kurumsal görünüm, kurumsal iletişim ve kurumsal davranışın toplamında ifadesini bulan kurumsal imaj, iç ve dış hedef kitleler ... -
Öğretim elemanlarının algıladıkları hizmet kalitesi düzeyinin belirlenmesi ve Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi'nde bir uygulama örneği
(Anadolu Üniversitesi, 2001)İşletmeler, son dönemlerde kalitenin geliştirilmesi konusunda hemfikir olmuş durumdadırlar. Çünkü, kalitenin geliştirilmesi, çalışanların ve bir anlamda da kurumun şu anki performans düzeyi ile arzu edilen performans düzeyi ... -
Örgüt kültürü ve örgütsel iletişim arasındaki ilişkinin örgüte bağlılık ve iş tatminine etkisi ve Başarı Teknik Servis A.Ş.'de bir uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 2006)Örgütler arası rekabetin hızla arttığı günümüz iş dünyasında, rekabette üstünlüğün dayandığı temeller de değişmektedir. Örgütler rekabette başarının sadece araştırma-geliştirme, modern pazarlama, teknoloji gibi faktörlerle ... -
Örgütlerde elektronik posta kullanımının örgütsel iletişime etkileri ve Paris İstanbul Dizayn Ajansı'nda bir uygulama örneği
(Anadolu Üniversitesi, 2009)Örgütsel iletişim her organizasyona göre farklılık gösterebilen ve sürekli gelişen bir kavramdır. Örgütsel iletişim, özellikle iş dünyasında rekabet halinde olan organizasyonların başarısını etkileyen bir faktör halini ... -
Örgütlerde sosyal medya kullanımı: sosyal medya algıları, amaçları ve kullanım alışkanlıkları
(Anadolu Üniversitesi, 2015)Bu çalışma örgütlerin sosyal medya algılarının, kullanım amaçlarının ve kullanım alışkanlıklarının belirlenmesine yöneliktir. Bu kapsamda Eskişehir'de faaliyet gösteren 138 işletmeden elektronik anket yoluyla elde edilen ... -
Örgütsel iletişim sürecinde yöneticilerin duygusal zekâ yeterlilikleri
(Anadolu Üniversitesi, 2008)Bu çalışmanın genel amacı, yöneticilerin sahip oldukları duygusal zekâ yeterliliklerinin örgütsel iletişim sürecine bakışlarında; çalışanlarla ve diğer yöneticilerle iletişimlerinde ne ölçüde etkili olduğuna yönelik genel ... -
Örgütsel iletişim ve kişilik özelliklerinin yaşam doyumuna etkileri
(Anadolu Üniversitesi, 2011)Bu araştırmanın amacı, örgütsel iletişim ve kişilik özelliklerinin yaşam doyumuna etkilerini incelemektir. Örgütsel iletişime ilişkin olumlu deneyimlerin örgüt açısından değil birey açısından değerlendirilmesine dayanan ... -
Örgütsel iletişimde engel ve bozukluklar : Anadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesinde bir uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 1997)"İletişim, onu yayan ve alan insanlara anlamlı gelen herşeyin değişimi ve paylaşımı olup, aynı zamanda toplumun temelini oluşturan bir sistem" olarak tanımlanabilir. İnsanların birlikte yaşamaları ve bazı etkinlikleri ...