Kategori "Tez" İletişim Tasarımı ve Yönetimi İçin Listeleme
Toplam kayıt 216, listelenen: 121-140
-
Özel ilköğretim okullarındaki halkla ilişkiler uygulamalarının değerlendirilmesi ve İstanbul Özel Bilfen Çamlıca İlköğretim Okulu'nda bir uygulama örneği
(Anadolu Üniversitesi, 2009)Bir ülkenin kalkınması ve geleceği için en önemli konu, vatandaşların nitelikli eğitimidir. Devlet okullarındaki finansman yetersizliği ve öğrenci fazlalığından kaynaklanan sorunlar, eğitimin kalitesini düşürmekte; özel ... -
Pazarlama amaçlı halkla ilişkiler uygulamalarında Aygaz örneği
(Anadolu Üniversitesi, 2001)Günümüz modern kurum ve kuruluşları için hayati önem taşıyan işletme fonksiyonlarından biri pazarlamadır. Günümüzde bu fonksiyonun sağlıklı bir şekilde çalışması için tüm iletişim araçları seferber edilmiştir. İki yönlü ... -
Perakende sektöründe hizmet kalitesi ve müşteri memnuniyeti : Eskişehir'de teknoloji marketinde bir pilot araştırması
(Anadolu Üniversitesi, 2013)Günümüzde rekabetin de artması ile birlikte perakendeci mağazaların sayısı her geçen gün artmakta ve buna bağlı olarak mağazalarda müşteri memnuniyetinin sağlanması ön plana çıkmaktadır. Müşteri memnuniyeti sağlamanın en ... -
Postayla reklam ve etkilerinin ölçümü : Türk İlaç Sanayii'nde bir uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 1990)Çağımızda hızla gelişen teknoloji her geçen gün bir yandan yeni kitle iletişim araçlarını diğer yandan da eski kitle iletişim araçlarının çağdaş kullanımlarına ilişkin önerileri gündeme getirmektedir. Kitle iletişim araçları ... -
Printing technology and newspapers
(University of Stirling, 1992)The scope of this is to investigate printing technology in news- papers and to investigate the technology used in newspapers in Scot- land. The study is built on three main subjects: the first is to inves- tigate printing ... -
Profesyonel koçluk uygulamalarında sözlü iletişim becerileri bir iletişim yaklaşımı ve diyalog tekniği önerisi
(Anadolu Üniversitesi, 2018)Bu çalışma, profesyonel koçluk uygulamalarında, sözlü iletişim becerilerinin yerinin incelenmesini kapsamakla birlikte, bu çalışmada koçluk uygulamaları ve iletişim becerileri arasında bir bağ olduğu ileri sürülmektedir. ... -
Reklam ahlakı
(Anadolu Üniversitesi, 1997)İş dünyasında ahlak kavramını yaygınlaşmasıyla reklam ahlakı kavramı da önemli hale gelmiştir. Reklamcıların topluma olan sorumluluklarının bir parçası reklamların ahlaka uygun olarak yapılmasıdır. Reklam ahlakı ile ilgili ... -
Reklam ajanslarındaki metin yazarlarının ortaya koydukları davranış yapıları ve varsaydıkları iletişim teorileri
(Anadolu Üniversitesi, 1997)Yaratıcı insanların en önemli özelliği ve kendi varoluşlarını buldukları nokta, fikir üretme yetenekleridir. Yaratıcılık ruhu, yani araştırma, sorgulama ve olayları değiştirme istekliliği, insan etkinliklerinin her alanına ... -
Reklam ajanslarının iletişim süreci içindeki yeri, organizasyon yapıları ve fonksiyonları
(Anadolu Üniversitesi, 1990)Reklamverenlerin yaratıcılık, medya, araştırma vb. her konudaki isteklerine daha kolay cevap verebilmek, ekonomik, sosyal ve siyasi dalgalanmalar karşısında ayakta kalabilmek için reklam ajanslarının bünyelerine uygun olan ... -
Reklam kampanyasında post-test
(Anadolu Üniversitesi, 1989)Henüz II. Dünya Savaşı başlamadan ortaya çıkan ve hızla gelişen ekonomi çok sayıda özel kuruluşun çoğalmasına neden olmuştur. Buna paralel olarak da çok sayıda kuruluşun reklam verme ihtiyacı artmıştır. İletişim araçlarındaki ... -
Reklam strateji'sinin geliştirilmesi ve otomobil sektöründe bir uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 1989)'Reklam Stratejilerinin Geliştirilmesi ve Otomobil Sektöründe Bir Uygulama' isimli çalışma üç bölümde ele alınmıştır. Birinci bölüm reklam ve reklam stratejilerinin anlamını açıklamaktadır. İkinci bölüm'de reklam stratejisinin ... -
Reklamda ideoloji çözümlemesi
(Anadolu Üniversitesi, 1999)Bu çalışmada metin analizi yöntemi kullanılarak, yazılı basın reklamlarında ideoloji ve değer çözümlemesi amaçlanmıştır. Çalışmanın problemi Türk Toplumu'nun tüketim toplumu özellikleri göstermeye başladığı 1980'li ve ... -
Reklamda marka yapılandırma stratejileri ve uygulamaları
(Anadolu Üniversitesi, 1999)Değişen pazar koşulları ve artan rekabette ürünler arasında somut, açık farkların azalması, markayı ve markalama yaklaşımlarını etkilemektedir. Günümüzde rekabetçi üstünlük ürünlerin işlevsel faydasal özelliklerinden çok ... -
Reklamlarda karikatürün kullanımı
(Anadolu Üniversitesi, 1985)Reklamı, gerek içerik açısından ve gerekse görsel açıdan daha etkili kılmak, yaratıcı bölüm çalışmalarında her zaman çözülmesi gereken bir problem olmuştur. Bu araştırmada, yaratıcı bölüm için problem olan içerik ve görsel ... -
Rol yapma oyunları ve Türkiye'de rol yapma oyunları altkültürü
(Anadolu Üniversitesi, 2010)Bu çalışmanın ana amacı Türkiye’deki Rol Yapma Oyunları altkültürünün özelliklerini araştırmaktır. Çalışmanın ilk bölümünde oyun, oyunun özellikleri ve oyun türleri ele alınmaktadır. Rol Yapma Oyunlarının özellikleri, ... -
Sağlık konulu bloglarda alternatif tıpla ilgili içeriklerin sunumu
(Anadolu Üniversitesi, 2016)İnsanlar doğaları gereği, sağlıklı ve uzun yaşamak için olanakları çerçevesindeki tüm yollara başvurmaktadırlar. Bu yollardan biri alternatif tıp diye adlandırılan uygulamalardır. Hızla gelişen bilişim ve iletişim ... -
Sanal iletişim ortamlarının katılımcı demokrasi süreçlerine etkisi : web temelli forum, toplumsal paylaşım ağı ve üç boyutlu sanal dünyalarda gerçekleşen tartışma etkinlikleri üzerine bir araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 2013)Araştırma yurttaşlar arasında gerçekleşen teknoloji-dolayımlı tartışmaların, katılımcı bir etkinlik olarak demokrasi potansiyelinin ne olduğunun saptanmasına odaklanmaktadır. Bu çerçevede Türkiye’nin kamusal işlerini konu ... -
Sanal yüksekeğitim : yeni iletişim teknolojilerinden internetin kullanımı
(Anadolu Üniversitesi, 1999)Eğitim, son yıllarda, teknolojik gelişmelerden büyük ölçüde etkilenmektedir. Bir zamanların, özel öğretmeni ''mürebbiye'', bir süre mektup, radyo, ve televizyon ile ulaşırken, şimdilerde tümü ile ''sanallaşmak'' üzere. Bu ... -
Second Life sanal yaşam dünyasında kendini sunum davranışlarının belirlenmesinde etnografik bir yaklaşım
(Anadolu Üniversitesi, 2011)Bu araştırmanın temel amacı, sanal yaşam dünyası Second Life üyelerinin sanal ortamda kendilerini sunma tercihleri ile fiziksel (gerçek) dünyadaki kendini sunma tercihleri arasındaki benzerlik ve farklılıkları ortaya ... -
Seçim dönemlerinde oy verme davranışını artırıcı iletişim kampanyaları
(Anadolu Üniversitesi, 1994)Oy vermek, T.C. Anayasası'nda nitelikleri belirtilen her Türk seçmenine sunulmuş bir haktır. Oy verme davranışını açıklayan yaklaşımlar oy verme hakkını egemenlik hakkı, bir kamu görevi ve felsefi-siyasal görüş olarak ...