Kategori "Tez" İletişim Tasarımı ve Yönetimi İçin Listeleme
Toplam kayıt 216, listelenen: 21-40
-
Bilgisayar destekli eğitimde basılı destek materyaller
(Anadolu Üniversitesi, 1995)Türkiye'de bilgisayar destekli eğitim uygulamaları, 1990'lı yılların başlarında gündeme gelmiştir. Başlangıçta BDE ile ilgili olarak, çeşitli okullara bilgisayar laboratuvarları kurulması, ders yazılımı üretilmesi, ... -
Bilgisayar destekli kubaşık öğrenmede geribildirim türü ve öğrenme bağlamının akademik başarı ve tutumlar üzerindeki etkisi
(Anadolu Üniversitesi, 1999)Bu araştırmada, öğrenme bağlamı ve geribildirim türünün öğrenci başarısı, başarıya ilişkin kişisel güven düzeyi, tutumlar, görevi tamamlamak için kullanılan süre ve öğrenmenin kalıcılığı üzerindeki etkileri incelenmiştir. ... -
Bilgisayar destekli öğretimde güdülenme kaynağı ve yetkinlik düzeyinin öğrenci başarı ve tutumları üzerindeki etkisi
(Anadolu Üniversitesi, 2002)Bu çalışmanın amacı, ARCS modeline dayalı olarak tasarımlanan bilgisayar destekli öğretimde güdülenme kaynağı ve yetkinlik düzeyinin öğrencilerin akademik başanları, güven düzeyleri, tutumları, zaman kullanımları, öğrenmenin ... -
Bir iletişim aracı olarak müzik ve müzikle tedavi yöntemleri
(Anadolu Üniversitesi, 1998)Müzik, insan yaşamının her döneminde önemli olmuş, eğitim, bilim ve kültür çalışmaları içinde yer almıştır. İnsanlar, müziğin sakinleştirici ve rahatlatıcı bir özelliğinin olduğuna inanmışlardır. Müzik, kendine özgü dili ... -
Bir iletişim kurumu olarak yerel basının kamuoyu oluşumu sürecindeki işlevi ve yerel basın-kamuoyu ilişkileri : Eskişehir basını örneğinde bir uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 1997)Bu çalışma, Türkiye'deki yerel basına açılım sağlayabilmek amacıyla Eskişehir örneğinde ; yerel gazetelerin, kent ve kamuoyu oluşması sürecinde ne düzeyde, nasıl bir işleve sahip olduklarını saptamaya yönelik yapılmıştır. ... -
Bir İstanbul Masalı televizyon dizisinin anlatı çizelgesi
(Anadolu Üniversitesi, 2006)Anlatılar insanoğlunun tarihsel-kültürel belleğiyle yaşıttır. Masallardan mitlerden bu yana anlatılar hayatın temel taşlarındandır. Ele alınan anlatı ister bir dinsel öykü, ister halk masalı, ister reklam metni ya da ... -
Blogalan kullanıcılarının blogalan deneyimlerine ve etkileşimlerine yönelik algısı
(Anadolu Üniversitesi, 2014)Bu çalışmanın temel amacı blog yazarlarının ve kullanıcılarının blogalan deneyimini nasıl algıladığı ile birlikte bloglarda etkileşimi hangi araçların artırdığını ortaya koymaktır. Bu amaç doğrultusunda 18 blog yazarı ve ... -
Bütünleşik pazarlama iletişimi yaklaşımı : modeller, eleştirileri ve Türkiye özelinde betimleyici bir araştırma çalışması
(Anadolu Üniversitesi, 1998)Bütünleşik pazarlama iletişimi reklam ve halkla ilişkiler alanlarında oldukça yeni bir paradigma olarak karşımıza çıkmaktadır. Öyle ki, kimi akademisyenler kavramın giderek geleneksel reklamcığın ve kısmen de halkla ... -
Canlandırma sanatı ve reklam
(Anadolu Üniversitesi, 1985)Son yıllarda canlandırma film, reklam sektörüne etkili bir şekilde hizmet etmektedir. Ancak, canlandırmanın bir sanat aracı ve etkin bir iletişim gereci olma birikimi göz önüne alındığında bu konuda fazla iz bırakmamış ... -
Comparing and analysing the content of Turkish and English local newspapers
(Loughborough University of Technology, 1991)This dissertation begins by describing the importance, functions and circumstances of the local press and its influence on local people and their daily lives. Since one of the main aims of this research was to investigate ... -
Covid-19 döneminde bireylerin risk algıları, özyeterlik algıları ve salgına yönelik davranışlarında görsellerin rolü
(Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2023)Kriz durumlarında, özellikle salgın gibi ciddi halk sağlığı sorunlarında, hedef kitleye etkili bir şekilde ulaşmak son derece önemlidir. Bu noktada, görsel kullanımı risk mesajlarının etkili bir şekilde iletilmesine yardımcı ... -
Çalışma ortamındaki ilişkilerde mobbing ve Eskişehir Orman Bölge Müdürlüğü'nde bir uygulama örneği
(Anadolu Üniversitesi, 2012)Bu araştırmanın amacı, Eskişehir Orman Bölge Müdürlüğü çalışanlarının mobbing davranışlarına maruz kalma düzeyini belirlemekle birlikte, mobbing davranışına maruz kalma durumunun çeşitli değişkenlere göre farklılık gösterip ... -
Çevre halkla ilişkileri
(Anadolu Üniversitesi, 1999)Son yıllarda giderek artan çevre sorunları, insan sağlığını ve geleceğini tehdit eder hale gelmiştir. Buna tepki olarak 1960'lardan itibaren çevre korumayı amaç edinen çevreci gruplar ortaya çıkmış, zamanla bu hareket ... -
Çevre iletişimi : çevre haberlerinin yapısal analizi ve okuyucu farkındalığı
(Anadolu Üniversitesi, 2011)Çevre iletişimi tüm iletişim türlerini içeren, çevresel konu ve problemler hakkındaki sosyal tartışmaların kesişme noktası olarak tanımlanmaktadır. Çevre iletişimi, söylem çalışmaları, toplumsal katılım, savunuculuk, ... -
Çevrimiçi öğrenenlerin öğrenme biçimi, öğrenme stratejileri ve eşzamansız tartışmalara katılımları arasındaki ilişki
(Anadolu Üniversitesi, 2010)Bu çalışmanın genel amacı, çevrimiçi öğrenme çevrelerinde öğrenme biçimi,öğrenme stratejileri ve öğrencilerin eşzamansız tartışmalara katılımları arasındaki ilişkileri belirlemektir. Bu amaç doğrultusunda öğrencilerin ... -
Çevrimiçi öğrenme topluluklarında iletişimci biçimlerinin belirlenmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2011)Bu çalışma, bireylerin yüzyüze ve çevrimiçi öğrenme topluluklarındaki iletişimci biçimlerinin belirlenmesi ve her iki ortamdaki iletişimci biçimleri arasındaki ilişkilerin ortaya çıkarılması amacıyla gerçekleştirilmiştir. ... -
Dijital uzamda yaşamak : Twitter'da gündelik hayat
(Anadolu Üniversitesi, 2017)Basit ama basit olduğu kadar da açıklanması güç olan gündelik hayat, makinaların ve elektriğin ortaya çıkışıyla birlikte modernizmle de bağlantılı olarak farklılaşmış, zaman ve uzam nitelikleri ve bölümlenmeleri değişikliğe ... -
Duygusal çekicilikli reklamların iletişim etkileri
(Anadolu Üniversitesi, 1999)Reklam uygulamalarına bakıldığında diğer çekiciliklere oranla duygusal çekiciliğn daha fazla kullanıldığı görülmektedir. Reklam çekicilikleri akıldan çok duyguya yönelmektedir. Duygunun reklamda ilgi çekici bir araştırma ... -
Duygusal emek gerektiren mesleklerde örgütsel iletişim doyumunun duygusal emeğe bağlı iş doyumuna etkisi : çağrı merkezlerinde bir uygulama örneği
(Anadolu Üniversitesi, 2011)Birey-odaklı mesleklerde müşteriler ile yüz yüze ya da telefon aracılığıyla iletişim halinde olan çalışanların, çalıştıkları kurum tarafından belirlenen uygun duygusal gösterimleri sözlü ya da sözsüz olarak sergilemeleri ... -
Dünya'da ve Türkiye'de basının gelişimi ile Türk basınında sporun haber öğeleri açısından incelenmesi : kavram ve kapsam açısından uygulamalı bir çalışma
(Anadolu Üniversitesi, 1996)Bir kitle iletişim aracı olarak Dünya'da ve Türkiye'de basının gelişimi ile basında spor konularının ve haber öğelerinin dağılımı problemi doğrultusunda bu çalışmada, spor ve geniş anlamıyla spor basının toplumsal yaşam ...