Ara
Toplam kayıt 15, listelenen: 1-10
Kıyı bankacılığı ve Türkiye
(Anadolu Üniversitesi, 1986)
Bu çalışmada, kıyı bankacılığı merkezleri ve özellikleri ile, faaliyette bulundukları ülkelere sağladıkları faydalar, Türkiye'nin kıyı bankacılığı yapabilmesi için gereken şartlarla ilgili gelişim incelenmeye çalışılmıştır. ...
Şeffaf bankacılık ve Türkiye'de uygulaması
(Anadolu Üniversitesi, 1986)
Mevduat bankalarına ile menfaat ilişkileri içinde bulunan çevrelerin özellikle, tasarruf sahiplerinin menfaatlerinin korunabilmesi için sözkonusu bankaların kamuoya doğru, düzenli ve tek tip olarak açıklanması gerekmektedir. ...
Ticari bankaların bilanço ve kar-zarar cetvellerinin analizi
(Anadolu Üniversitesi, 1987)
Birinci bölümde; Banka İşletmeciliği, Türkiye'de bankacılığın doğuşu ve tarihi gelişimi, Türk bankacılık sistemindeki gelişmeler ile Türk banka sistemi ticari bankaların önemi ve analizin gerekçeleri üzerinde durulacaktır. ...
Perceptions towards the introduction of islamic banking : comparison between muslims in Tanzania
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
Bu çalışmada, Tanzanya’daki müslüman ve gayrimüslim vatandaşların karşılaştırılmasına yönelik, islami bankacılığa ilişkin farkındalıklar ve islami bankacılık ürün ve hizmetlerinin tercih edilmesine neden olan faktörler ...
Türkiye'de faaliyet gösteren islami bankaların çok kriterli karar verme yöntemlerine göre etkinlik ve verimlilik açısından incelenmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2018)
Faize karşı hassasiyeti yüksek olan Müslüman toplumların atıl fonlarını ekonomiye kazandırmak amacıyla kurulan İslami Bankalar, günümüzde hem Müslüman hem de Müslüman olmayan toplumlara hizmet verebilecek konuma gelmişlerdir. ...
Banka otomatik veznelerinin sıra bekleme sistemi olarak analizi
(Anadolu Üniversitesi, 1991)
Türk bankacılık sektörü, son bir kaç yıldan beri, sektörün örgütsel, finansal ve kültürel yapılarında önemli değişimlere sahne olmaktadır. Elektronik Fon Transfer Sistemi (EFTS) bu değişimlerden biridir. EFTS; -müşterilere ...
Türk ticari bankalarında pazarlama faaliyetleri
(Anadolu Üniversitesi, 1990)
Araştırmanın birinci bölümünde genel olarak bankacılığın önemi üzerinde durulmuştur. Hizmet pazarlamasının özellikleri açıklanarak bankalarda pazarlamanın ortaya çıkışı ve geçirdiği aşamalar anlatılmıştır. İkinci bölümde ...
Avrupa Topluluğu'nda bankacılık ve yılsonu hesaplarının uyumlaştırılması
(Anadolu Üniversitesi, 1990)
Avrupa bankacılığı, Avrupa Topluluğu'nda sermayenin serbest dolaşımı ve finansal servislerde ticaret serbestisi ile büyük yapısal değişikliklerle karşı karşıya gelmiştir. Bu araştırmada bankacılık endüstrisindeki durum ve ...
Bankalarda hizmet pazarlaması ve temel pazarlama sorunları
(Anadolu Üniversitesi, 1986)
Bu çalışma, ticari bankalarda hizmet pazarlaması özellikle de kredi pazarlamasını analiz etmek, Türk ticari bankalarının hizmet pazarlamasında karşılaştıkları sorunları ortaya çıkarmak amacıyla da bankaların pazarlama ...
Gelişmekte olan ülkelerde uygulanan ekonomik istikrar programlarının bankacılık sektörü üzerindeki etkileri ve finansal krizler
(Anadolu Üniversitesi, 2005)
Türkiye'de ve gelişmekte olan ülkelerde bankacılık sektörü, finansal sistemin temelini oluşturmaktadır. Tasarruf ve yatırımlara aracılık eden bu kurumlar, işlevlerini tam olarak yerine getiremezse, ekonomi etkin bir şekilde ...