Yazar "Kozak, Rıdvan" için Turizm İşletmeciliği listeleme
-
Fuar katılımcılarının destinasyon imajı algıları: Expo 2016 Antalya örneği
Çetin, Altan (Anadolu Üniversitesi, 2017)Günümüzde pek çok ülke ve turistik bölge, turistlere güven sunacak ve onlara mevcut bölgelerdeki diğer yerlerden farklılaştırarak daha olumlu bir mesaj vererek onları motive edecek bir imge yaratmaya çalışıyor. Destinasyonun ... -
Motivasyon ve öz benlik uyumunun davranışsal niyet üzerindeki etkisi, termal turistler üzerine uygulama
Coşkuner, Mustafa (Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2023)Tüketici davranışı literatüründe özellikle markalar için önemli birer kavram olan öz benlik uyumu, motivasyon, memnuniyet ve davranışsal niyet bu çalışmanın ana konusu olarak seçilmiştir. Çalışmanın amacına uygun olarak ... -
Sağlık kuruluşları web sitelerinin medikal turizm açısından değerlendirilmesi
Günak, Muhammet Semih, 1991- yazar (Anadolu Üniversitesi, 2018)Medikal turizm alanında uzmanlaşmış hastanelerin web sitesi, tıbbi tesislerin tanıtımını yapmak ve teşvik etmek için önemli bir pazarlama kanallarıdır. Medikal turizm alanında hizmet veren hastanelerin web sitelerinin ... -
Seyahat acentalarında müşterilerin üretime katılım davranışının algılanan hizmet çıktılarına etkisi
Arıca, Reşat (Anadolu Üniversitesi, 2017)Müşterilerle üretim, işletmelere yeni fikirlerle iş yapma olanağı sunarken, müşterilerin özel isteklerinin karşılanmasını sağlamaktadır. Bu durum, gerek işletmelerin sunduğu hizmet çıktılarına gerekse müşterilerin algıladığı ...