Yayın tarihi için Uzaktan Eğitim listeleme
Toplam kayıt 165, listelenen: 1-20
-
Hava Kuvvetleri Komutanlığı'nda uzaktan eğitim yaklaşımıyla uygulanan astsubay oryantasyon kursu programının değerlendirilmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2002)Türk Hava Kuvvetlerinde uzaktan eğitim yaklaşımı ile uygulanan Astsubay Oryantasyon Kursu astsubayların askeri kültür, genel kültür ve bireysel gelişim konularındaki eğitim ihtiyaçlarını karşılama çabasındadır. Astsubay ... -
Sosyal bilimler önlisans programının değerlendirilmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2002)Sosyal Bilimler Önlisans Programı, 1992-1993 öğretim yılında Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi bünyesinde kurulmuştur. Sosyal Bilimler Önlisans Programı'nda çağdaş yaşama uyum sağlayabilecek, demokratik kurallan ... -
Yapıcı görüşe göre ders kitaplarının tasarımı : AÖF uzaktan öğretim ders kitapları örneği
(Anadolu Üniversitesi, 2002)Bu çalışmanın temel amacı, uzaktan eğitim ders kitaplarının yapıcı görüşe göre nasıl tasarımlanacağını ve öğrencilerin yapıcı görüş ilkeleri doğrultusunda hazırlanmış ders kitaplarına ilişkin tutumlarını belirlemektir. ... -
Çevrimiçi bir destek olarak sunulan iktisada giriş dersinin öğrenci memnuniyeti üzerine etkisi : Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesinde bir uygulama örneği
(Anadolu Üniversitesi, 2003)İletişim teknolojilerindeki hızlı gelişme ve bunun sonucu olarak üretilen bilgiye çok hızlı erişilebilmesi, eğitim sistemlerini de etkilemektedir. Okula devam edemeyen bireyler yanında, yaşam boyu eğitim alma isteği, uzaktan ... -
Bankacılık hizmetiçi eğitimi için bir çevrimiçi eğitim tasarımı
(Anadolu Üniversitesi, 2003)Bu çalışmanın temel amacı, bankacılık hizmetiçi eğitim uygulamalarında çevrimiçi eğitim ortamından nasıl yararlanılabileceğini ortaya koymaktır. Bu amaçla bir model önerisi geliştirilmiştir. Ortaya konan model önerisinde ... -
Uzaktan eğitimde öğrenme-öğretme sürecinin dijital televizyon yayıncılığı ile desteklenmesi : Açıköğretim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği Lisans Programı için model önerisi
(Anadolu Üniversitesi, 2003)Televizyon teknolojisindeki gelişmeler ile televizyonun canlı yayınlar dışındaki tek yönlü iletişime izin veren yapısı aşılarak, televizyon izleyicisinin aktif olması ve etkileşim içerisinde bulunması sağlanabilmektedir. ... -
A system dynamics approach: Higher education system in Turkey
(Eurosis, 2004)The purpose of this study is to develop a system dynamics model for the higher education system in Turkey (HES). With this model, we aim to attract attention to dynamic variables because of the fact that in the long term, ... -
Açıköğretimde ölçme ve değerlendirme : Anadolu Üniversitesi Açıköğretim sisteminde soru yazarlarının soru hazırlamada karşılaştıkları güçlükler
(Anadolu Üniversitesi, 2004)Bu araştırmada, Açıköğretim sistemine göre öğretim yapan fakültelerin 2003-2004 öğretim yılında, öğretim programlarında yer alan dersler için çoktan seçmeli soru hazırlamakla görevli "soru yazarları"nın, soru hazırlama ... -
Adapazarı Meslek Yüksekokulu internet destekli bilgi yönetimi önlisans programının değerlendirilmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2004)Hızla gelişen teknoloji ve buna paralel değişen toplum talepleri karşısında bu talepleri karşılamak gelişime açık eğitim programları sayesinde gerçekleşmektedir. Eğitim programları, eğitimin planlı ve kontrollü bir süreç ... -
Developing critical thinking skills through Interactive Radio Programs (IRPs): Building online knowledge networks in distance education
(2005)In considering how best to optimize distance education systems, economy (cost effectiveness and efficiency), technology (communication technologies) and equity (gender, accessibility, minority, language, religion etc.) are ... -
Jandarma personelinin mesleki gelişiminde uzaktan eğitimin yeri
(Anadolu Üniversitesi, 2005)Ülkenin tamamına yayılmış teşkilat yapısıyla, ülke genelinde emniyet ve asayişi sağlamak, kamu düzenini korumakla görevli Jandarma Genel Komutanlığında, profesyonel kadroyu oluşturan subay, astsubay ve uzman jandarma ... -
Büro yönetimi ve sekreterlik önlisans programının değerlendirilmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2005)Bu araştırmanın amacı, Büro Yönetimi ve Sekreterlik Önlisans Programım amaç, içerik, öğretim yöntemleri açısından incelemek ve değerlendirmektir. Çalışmanın önemi, konu hakkında ileride yapılacak araştırmalara gerekli ... -
Asynchronous content design for flexible learning: The macro and micro level of frameworks to share knowledge online between professionals and community
(IGI Global, 2006)[No abstract available] -
Uzaktan eğitim ders kitaplarının geri bildirim açısından değerlendirilmesi : Anadolu Üniversitesi'nin uzaktan eğitim veren işletme iktisat fakülteleri örneği
(Anadolu Üniversitesi, 2006)Bu araştırmanın temel amacı, Anadolu Üniversitesi'nin uzaktan eğitim veren İşletme ve İktisat Fakültelerinde bireysel öğrenme ilkelerine göre hazırlanan ders kitaplarındaki geribildirimlere ilişkin öğrenenlerin tercihlerini, ... -
Building powerful online synchronous communications: A framework for lifelong learning in distance education
(IGI Global, 2007)Digital citizens have been using online synchronous communications (OSCs)-based milieus since the last decade. OSCs can provide these online communities with new and challenging opportunities via instant interactions, which ... -
Building knowledge networks through project-based online learning: A study of developing critical thinking skills via reusable learning objects
(Pergamon-Elsevier Science LTD, 2007)The main purpose of this paper is to explore and discuss the main characteristics of project-based online learning (PBOL) to promote learners' critical learning skills through reusable learning objects (RLOs) from global ... -
Fostering continuous improvement and learning through peer assessment: Part of an integral model of assessment
(Routledge, 2007)Assessment is a critical component of educational practices and thus impacts educational reform efforts. This article reviews and considers assessment from 2 perspectives: a focus on accountability and a focus on continuous ... -
Öğretmenlerin demografik özellikleri, öz-yeterlik algıları ve deneyimleri ile çevrim-içi yetiştirme etkinliklerini tamamlama oranları arasındaki ilişki : Samsun ili örneği
(Anadolu Üniversitesi, 2007)Bu araştırmanın temel amacı, çevrim-içi ortam yardımıyla sunulan hizmet-içi eğitim etkinliklerine katılacak olan öğretmenlerin bireysel özellikleri, öz-yeterlik algıları ve deneyimleri ile ders tamamlama oranları arasında ... -
Çevrimiçi öğrenenlerin farklı destek ortamlarını kullanma sıklıklarıyla sosyal bulunuşluk algıları arasındaki ilişki
(Anadolu Üniversitesi, 2007)Bu çalışma Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Bilgi Yönetimi Önlisans Programı'na kayıtlı öğrencilerin kendilerine sunulan akademik destek hizmetleri kapsamındaki e-posta, forum ve sanal sınıf uygulamalarına katılma ... -
Çevrimiçi işbirliği ekiplerinde öğrenenlerin sorun çözerek öğrenmeyle ilgili tutum ve görüşleri
(Anadolu Üniversitesi, 2007)Bu çalışma, çevrimiçi öğrenme ortamlarında verilen ekip ödevlerinin, Öğrenenlerin işbirliği ile çalışarak sorun çözme becerilerinin gelişimine etkilerini ve Öğrenenlerin çevrimiçi ortamda işbirliği ile öğrenmeye karşı ...