Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
Reklamda tanık kullanımı : kullanıcı tanıklığı ve uzman tanıklığı reklamlarına yönelik tutumların karşılaştırılması
(Anadolu Üniversitesi, 2011)
Reklamlar, tüketiciyi ikna etmeyi, ürüne ve/veya markaya yönelik olumlu tutum yaratmayı amaçlar. Reklam yaratıcıları ve markalar da pazarlama ve reklam stratejileri ve yaratıcı yapım uygulamaları ile bunu sağlamaya çalışırlar. ...
İş geliştirme alanları (İGA) aracılığı ile kent merkezleri pazarlaması : Toronto semtini tanı iletişim kampanyası üzerinde bir inceleme
(Anadolu Üniversitesi, 2011)
Bugünün rekabet ortamında mekanlar da birbirleriyle yarışmakta ve mekan pazarlama kavramı bölgeler için güçlü imajlar yaratarak ziyaretçilerin, turistlerin, yatırımcıların, kurumların bölgeye çekilmesi hedeflerinde önemli ...
İşletmelerde kültürel farklılıkların yönetiminde halkla ilişkilerin rolü ve Türkiye'deki işletmeler üzerine bir uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 2011)
Bu çalışma; işletme içinde, James E.Grunig ve Todd Hunt tarafından geliştirilen halkla ilişkiler modellerinin, kültürel çeşitliliği yönetmede etkinliğini belirlemeye ve Geert Hofstede tarafından geliştirilen kültür ...
Türkiye'de faaliyet gösteren vakıfların sosyal medya kullanımlarına yönelik bir içerik analizi
(Anadolu Üniversitesi, 2011)
Bu çalışma, Türkiye’de faaliyet gösteren vakıfların web sitelerini ve web 2.0 teknolojileri bağlamında değerlendirilen sosyal medya sitelerinden Facebook ve Twitter’deki profillerini halkla ilişkiler aracı olarak nasıl ...
Kriz iletişimi bağlamında hızlandırılmış tren kazası'nın gazetelere yansımasının değerlendirilmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2011)
Bu çalışmada hızlandırılmış tren kazasının kriz iletişimi bağlamında gazetelere ne şekilde yansıdığı; Posta, Hürriyet, Milliyet, Sabah ve Zaman gazetelerine uygulanan bir içerik analizi ile değerlendirilmiştir. Elde edilen ...