Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Consumer attitudes and beliefs towards online advertising within the cultural context a study on Algerian and Turkish university students
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
İnternet, güçlü bir ticari potansiyele sahiptir. İnternetin bu ticari yönü, internet üzerinde reklamların yayınlanmasına yol açmıştır. Bu nedenle reklam pazarında, yeni medyanın paralel olarak gelişmesi nedeniyle bilgi ...
İnternetle değişen ticaret ve rekabet : mikro işletmelerin dijital medya kullanımları
(Anadolu Üniversitesi, 2018)
Literatürde KOBİ’lerin iletişim faaliyetleri için internet ve dijital medya kullanımları üzerine çeşitli araştırmalar gerçekleştirildiği görülmektedir. KOBİ kategorisi içinde en küçük ölçekli işletmeler olarak tanımlanan ...
Lüks markaların sosyal medya kullanımıı : Facebook üzerine bir inceleme
(Anadolu Üniversitesi, 2013)
Bu araştırmada lüks markaların sosyal medya araçlarını kullanım amaçları ve şekilleri incelenmiştir. Çalışmada örneklem olarak LVHM Group ait 60 marka belirlenmiştir. Bu markalar içerisinden 43 marka aranan şartlara ...
Türkiye'de faaliyet gösteren vakıfların sosyal medya kullanımlarına yönelik bir içerik analizi
(Anadolu Üniversitesi, 2011)
Bu çalışma, Türkiye’de faaliyet gösteren vakıfların web sitelerini ve web 2.0 teknolojileri bağlamında değerlendirilen sosyal medya sitelerinden Facebook ve Twitter’deki profillerini halkla ilişkiler aracı olarak nasıl ...