Ara
Toplam kayıt 7, listelenen: 1-7
Markaların iletişim dili olarak reklamda kışkırtıcılık kullanımı ve tüketici tepkileri
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
Günümüz pazarında yaşanan yoğun rekabet ve iletişim kalabalığı arasında görünür olmak ve tüketicilerin dikkatini çekmek isteyen markalar çoğunlukla reklamda kışkırtıcılığa başvurmaktadır. Kışkırtıcılık, reklamlarda yaygın ...
Reklamda hikaye anlatımının etkiler hiyerarşisi bağlamında incelenmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2018)
Reklamcılık en kaba haliyle, belirli bir reklamveren tarafından ücreti ödenerek yapılan ve reklama konu olan bir ürün ya da hizmeti satın aldırmayı amaçlayan iletişim biçimidir. Fakat reklamcılık bir ürünü satmanın ötesinde ...
Reklam etkililiği açısından geleneksel ve yeni medyadaki teklamların X, Y, ve Z kuşakları üzerindeki etkisi
(Anadolu Üniversitesi, 2018)
Günlük yaşantımızda önemli bir rol oynayan reklamlar, tüketicilerin yaşam biçimini büyük oranda şekillendirirken satın alma sürecinde de yer almaktadır. Esas olarak bireylerin imajlarını etkileyen reklamlar, düşünceler ve ...
Appearance management behaviors as the consequences of the beauty standards enforced by advertising a study of Turkish and Lebanese female university students
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
Birçok çalışma, medyanın (genel olarak ve spesifik olarak reklamcılık) uluslararası izleyicilerin kafasında kurduğu ve uyguladığı "güzellik efsanesi" nin etkilerini incelemiştir. Bu tez çalışmasında bu etkileri göz ardı ...
Basın ilanlarının grafik tasarım ilkelerine göre değerlendirilmesi : 1959-2009 yılları arasında Milliyet Gazetesinde yayınlanan Arçelik beyaz eşya basın ilanlarına yönelik bir içerik analizi
(Anadolu Üniversitesi, 2010)
Türkiye’de son 50 yılda ‘reklam tasarımı’ alanında yaşanan gelişime ve değişime odaklanan bu çalışmada, Milliyet Gazetesi’nde 1959-2009 yılları arasında yayınlanan Arçelik markasının beyaz eşya kategorisine ait tüm basın ...
İletişim etkileri açısından reklamlarda yaratıcılığın karşılaştırılması
(Anadolu Üniversitesi, 2013)
Bu araştırmanın temel amacı, iletişim etkileri açısından reklamda yaratıcılığın karşılaştırılmasıdır. Reklam planlanmış bir iletişim biçimidir ve bu planlama içinde reklamın iletişim etkileri önemli bir yer tutar. Reklamın ...
Reklamda tanık kullanımı : kullanıcı tanıklığı ve uzman tanıklığı reklamlarına yönelik tutumların karşılaştırılması
(Anadolu Üniversitesi, 2011)
Reklamlar, tüketiciyi ikna etmeyi, ürüne ve/veya markaya yönelik olumlu tutum yaratmayı amaçlar. Reklam yaratıcıları ve markalar da pazarlama ve reklam stratejileri ve yaratıcı yapım uygulamaları ile bunu sağlamaya çalışırlar. ...