Ara
Toplam kayıt 10, listelenen: 1-10
Açık ve uzaktan öğrenmede blokzincir teknolojisinin kullanımı
(Anadolu Üniversitesi, 2018)
Sanayi devriminden sonra bilgi ve iletişim teknolojilerindeki gelişim, dördüncü sanayi devrimi ile günümüzde hızla devam
etmektedir. Dördüncü sanayi devriminin bir parçası olarak gösterilen blokzincir teknolojisi; başta ...
Açık ve uzaktan İngilizce eğitimi modellerinin yapısı: Bir sistematik alanyazın taraması 1990 -2017
(Anadolu Üniversitesi, 2018)
Bu çalışmada 1990-2017 yılları arasında yayınlanan ve açık erişime sahip çalışmaların sistematik alanyazın taraması
kapsamında belirlenen 5 ölçüte göre bir araya getirilerek alanyazında önerilen modellerin ortak yapısının ...
Açık ve uzaktan öğrenmede oyunlaştırma unsurları içeren oyun kullanımı: Soruküp uygulaması örneği
(Anadolu Üniversitesi, 2018)
Eğitim amaçlı olarak geliştirilerek kullanılan eğitsel bilgisayar oyunları, motivasyona katkıları ve öğrenmeyi pekiştirici
yönleriyle yetişkin eğitiminde kullanılabilecek ders malzemeleri olarak düşünülerek işe koşulmaya ...
Transhumanizm ve öğrenmedeki değişim
(Anadolu Üniversitesi, 2018)
Transhumanizm, insanın var olan özelliklerinin ve potansiyellerinin, genetik bilimi, sağlık ve teknolojinin yanında diğer
disiplinlerin ortaklığıyla, mümkün olan tüm bilimsel ve teknolojik imkanların kullanılmasıyla ...
Açık ve uzaktan öğrenme ortamlarında esneklik
(Anadolu Üniversitesi, 2018)
Uzaktan eğitim bir iletişim sürecidir ve bu süreçte temel olan, öğretme değil, öğrenmedir. Dolayısıyla öğrenme etkinlikleri,
aslında yaşamın kendisidir. Alanyazında uzaktan eğitim olarak ifade edilen kavram yerine, 2018’li ...
Kişisel öğrenme ortamının İngilizce öğreniminde kullanımı
(Anadolu Üniversitesi, 2018)
21. yüzyıl öğrenmesinin gerekliliği, yeni eğitim teknolojilerini sürekli takip edebilen ve etkili öğrenenler olma adına mevcut
bilgi birikimini arşivleyebilen öğrenenlere dönüşmektir. Kişisel Öğrenme Ortamları, bu bağlamda, ...
Nesnelerin interneti teknolojisinin eğitim ortamlarında kullanımı
(Anadolu Üniversitesi, 2018)
Nesnelerin İnterneti kavramı son yıllarda bilişim alanında ortaya çıkan yeni bir paradigma olarak tüm dikkatleri üzerine çekmiştir.
Bu kavram, pek çok alanı etkilediği gibi hem geleneksel eğitim alanında, hem de açık ve ...
Yükseköğrenim düzeyinde uzaktan eğitimde “açıklık” kavramına yönelik içerik analizi
(Anadolu Üniversitesi, 2018)
Son yıllarda yükseköğrenimde açıklık üzerine yapılan çalışmalarda daha çok uzaktan eğitimde açıklığın önemine vurgu
yapılmaktadır. Araştırmalarda özellikle açık erişim, açık eğitsel kaynaklar, kitlesel açık çevrimiçi ...
Açık ve uzaktan öğrenme ortamlarında eğitsel veri madenciliği
(Anadolu Üniversitesi, 2018)
Açık ve uzaktan öğrenme ortamlarındaki büyük verinin analiz edilerek öğrenme kurumlarına yönelik anlamlı bilgilere
dönüştürülmesi, örüntü ve eğilimlerin ortaya çıkarılması, tahmin ve erken müdahale uygulamaları ve öneri ...
Öğretmen yetiştirme lisans programlarındaki değişim ve açık ve uzaktan öğrenme dersine yönelik öneriler
(Anadolu Üniversitesi, 2018)
Açık ve uzaktan öğrenme çok disiplinli bir alandır. Bu alan pedagojiden iletişime, sosyolojiden bilgi ve iletişim teknolojilerine
kadar geniş bir bakış açısıyla değerlendirilmelidir. Eğitim fakültelerinin öğretmenlik ...