Yazar "Öz-Alp, Şan" için Doktora listeleme
-
Postayla reklam ve etkilerinin ölçümü : Türk İlaç Sanayii'nde bir uygulama
Yeles, Selçuk (Anadolu Üniversitesi, 1990)Çağımızda hızla gelişen teknoloji her geçen gün bir yandan yeni kitle iletişim araçlarını diğer yandan da eski kitle iletişim araçlarının çağdaş kullanımlarına ilişkin önerileri gündeme getirmektedir. Kitle iletişim araçları ... -
Televizyon reklamlarında yaratıcı strateji
Gürgen, Haluk (Anadolu Üniversitesi, 1987)"Televizyon Reklamlarında Yaratıcı Strateji" adlı doktora tezi, bir etkileyici iletişim biçimi olarak reklamın yaratılma sürecini incelemektedir. Tezde reklam mesajının belirlenmesine ilişkin "Yaratıcı Strateji" modeli ... -
Trafik güvenliğinde algılanan yakalanma riskini yükseltici iletişim kampanyaları
Bir, Ali Atıf (Anadolu Üniversitesi, 1992)Bu çalışmada trafik güvenliğinde algılanan yakalanma riskini yükseltici iletişim kampanyaları ve bunların etkileri incelenmiştir. İlk önce konuyla ilgili terimler açıklanmış, sürücü davranışlarını açıklayan teorilere yer ...