Browsing Doktora by Department "Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İletişim Tasarımı ve Yönetimi Anabilim Dalı"
Now showing items 1-10 of 10
-
Instagram kullanıcılarının gösterişçi tüketim eğilimleri : Anadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesi öğrencileri üzerine bir araştırma
(Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2023)Bu araştırmada, Anadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesi’nde kayıtlı öğrencilerin bir sosyal medya platformu olarak Instagram’da gösterişçi tüketim eğilimleri; sosyal kabul ihtiyacı, hedonik tüketim ve marka bilinci ... -
Kargo firmalarına ilişkin algılanan hizmet kalitesi ve itibarın ölçümlenmesi
(Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2023)Bu araştırmanın temel amacı, kargo firmalarına ilişkin algılanan hizmet kalitesi ve kurumsal itibar ilişkisini belirlemeye yöneliktir. Genel tarama deseninde yürütülen araştırmanın verileri çevrimiçi anket yoluyla toplanmıştır. ... -
Müşteri şikayetlerinin, müşteri teşekkürüne dönüştürülmesi sürecinde iletişimin yönetimine ilişkin model önerisi
(Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2023)Müşterilerin şikâyet ve memnuniyetlerini iletebilecekleri kanalların çoğaldığı, memnuniyetin ve memnuniyetsizliklerin hızlıca yayılabildiği günümüzde, şikayetlerin müşteri teşekkürüne dönüştürülmesi firmaların müşterilerini ... -
Müşteri şikayetlerinin, müşteri teşekkürüne dönüştürülmesi sürecinde iletişimin yönetimine ilişkin model önerisi
(Anadolu Üniversitesi- Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2023)Müşterilerin şikâyet ve memnuniyetlerini iletebilecekleri kanalların çoğaldığı, memnuniyetin ve memnuniyetsizliklerin hızlıca yayılabildiği günümüzde, şikayetlerin müşteri teşekkürüne dönüştürülmesi firmaların müşterilerini ... -
Öğrenci ve çalışanların kurumsal imaj ve itibar konusundaki görüşleri : Anadolu Üniversitesi Yabancı Diller Yüksek Okulu örneği
(Anadolu Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)Kurumsal imaj, örgütü hatırlatan tutum, davranış ve inançların tümü olarak tanımlanmaktadır. Kurumsal görünüm, kurumsal iletişim ve kurumsal davranışın toplamında ifadesini bulan kurumsal imaj, iç ve dış hedef kitleler ... -
Sosyal medyada dini iletişimin medyatikleşmesi
(Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2023)Sanal ve gerçek ortamlar arasındaki sınırın her gün daha fazla silikleştiği günümüzde sosyal medya kişilerin iletişim ihtiyacını karşılayan en önemli ortam haline gelmektedir. Sosyal medya bireyin haber alma ihtiyacının ... -
Sosyal medyada sporcu markalaşması : instagram takipçilerinin istek ve beklentilerini keşfetmeye yönelik bir karma yöntem araştırması
(Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2023)Bu çalışma sosyal medyada sporcu markalaşması konusu üzerinedir. Amaç, sporcuların sosyal medya takipçilerinin (hedef kitlelerinin) istek ve beklentilerini çeşitli açılardan keşfetmektir. Çünkü sporcu markalaşması açısından ... -
Sosyotelizm ile dijital tükenmişlik düzeyleri arasındaki ilişki : Anadolu Üniversitesi örneği
(Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2023)Yüz yüze iletişim sırasında telefona ile meşgul olmak olarak tanımlanan sosyotelizm davranışı akıllı telefonların yaygınlaşması ile ortaya çıkan problemlerden biridir. Farklı sosyal ortamlarda karşılaşılan ve sosyolojik ... -
Ulus markalamada bir kültürel iletişim ortamı olarak moda : kavramsal bir model önerisi
(Anadolu Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)Bu çalışmada, ulus markalamada modanın bir kültürel iletişim aracı olarak kullanılabileceği savlanmaktadır. Bu amaçla, durum tespiti ve strateji geliştirimine yönelik üç aşamalı, döngüsel bir kavramsal model oluşturulmuştur. ... -
Yöneticilerde duygusal zeka düzeyinin astların iş yapış becerilerine ve çalışan bağlılığına etkisi
(Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2023)Örgütlerin kullandığı yönetim yaklaşımları sanayi devrimi ve takip eden yüzyıllar içerisinde değişen ihtiyaçlar ile gelişmekte ve evrilmektedir. Çağımızda ise şirketler sadece IQ bazlı klasik yönetim anlayışından farklı ...