Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Grafik iletişiminde sosyo-ekonomik değişkenlerle güdü kaynakları arasındaki ilişki
(Anadolu Üniversitesi, 1987)
Araştırmada; grafik iletişimin etkili gücünden "İletişim Etkileşim" yoluyla yararlanılması düşünülmüştür. Toplumda Enerji Tasarrufu bilincini yaratmada esas alınacak sloganların seçimi, bireyin güdü kaynaklarını test etmekle ...
İletişim sanatları içinde görsel anlatım ve görüntü yaratma gücü olarak 'kameranın' gücü-işlevleri bağlamında iletişim ortamı
(Anadolu Üniversitesi, 1990)
Bu çalışma, sinema ile birlikte insanoğlunun bilinen sanat tarihi içinde geçirdiği evreleri, sanatın yalnızca sanat yapmak amacından farklı olarak toplumsal tarihi ile ilişkilendirmekte; sinemayı da sanatın bu toplumsal ...
İletişim açısından grafiğin anlamlama boyutu
(Anadolu Üniversitesi, 1990)
Çalışma beş ana bölümden oluşmaktadır. Birinci bölüm iletişimin evrensel boyutu içinde grafiğin önemi, araştırmanın temel konusu olan sorunları ve araştırmanın amacına yer vermektedir. Burada, özellikle görsel iletişimin ...