Ara
Toplam kayıt 20, listelenen: 1-10
Öğretmen adaylarının özyeterlik algıları, öğrenme stilleri ve öğrenme stratejilerinin incelenmesi: Anadolu Üniversitesi örneği
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
Bu araştırmanın genel amacı Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesinde öğrenim gören öğretmen
adaylarının özyeterlik algılarının sahip oldukları öğrenme stilleri ve kullandıkları öğrenme
stratejilerini çeşitli değişkenler ...
Türkçe dersinde teknolojik otantik ortamın kullanılmasına dair öğrenci ve öğretmen görüşleri
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
Bu araştırmanın amacı Türkçe dersinde dil becerilerinin geliştirilmesine yönelik olarak tasarlanan
teknolojik otantik ortamın kullanımı hakkında öğrenci ve öğretmen görüşlerini belirlemektir. Nitel
araştırma yöntemi ...
Sosyal bilgiler eğitiminde 3 boyutlu yazıcıların kullanımı
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
Teknoloji hayatımızı her geçen gün değiştirmekte ve dönüştürmektedir. Tarihin ilk
çağlarında başlayan bu dönüşümün hızı gün geçtikçe artmakta ve yaşantımızda yer alan tüm
süreçleri etkilemektedir. Buhar motorunun, atom ...
Görsel sanatlar öğretmen adaylarının “Özgünlük” algısı
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
Araştırmanın temel amacı görsel sanatlar öğretmen adaylarının özgünlük algısını ortaya
koymaktır. Öğretmen adaylarının özgünlük kavramını yaşam, sanat ve sanat eğitimi ile nasıl
ilişkilendirdiğini belirleyerek, geleneksel, ...
Görsel sanatlar öğretmen adaylarının görüşleri bağlamında müze eğitimi ve uygulamaları dersi
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
Müzeler, çok yönlü öğrenme ve yaşam alanları olarak görsel sanatlar eğitimi içerisinde gün
geçtikçe daha çok önem kazanmaktadır. Resim-İş Öğretmenliği Lisans Programlarında haftada 4
saat olarak yer alan ‘Müze Eğitimi ...
Türkiye ve Kanada sosyal bilgiler öğretim programlarının değerler eğitimi bakımından karşılaştırılması
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
Araştırmanın amacı, 2005 Türkiye Sosyal Bilgiler Öğretim Programı ile 2005 Kanada Sosyal
Bilgiler Öğretim Programı’nı değerler eğitimi bakımından karşılaştırmaktır. Nitel araştırma
yaklaşımına dayalı olarak doküman ...
Effect of self-evaluation on pre-service mathematics teachers’ self-efficacy in language of mathematics
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
Mathematics is a universal language and mathematics teachers are responsible for teaching this
language. However, teachers generally ignore knowledge and skills of mathematical language and
this may be explained by ...
Feasibility of computer assisted English proficiency tests in Turkey: a field study
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
The content and administration procedures of proficiency tests, the difficulties faced and the
perception of “proficiency” in schools of foreign languages in Turkish context are issues worth
focusing on. One of the ...
Ortaokul öğretmenlerinin görüşlerine göre okullarda karşılaşılan sosyal sorunlar
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
Bu araştırmanın amacı ortaokullarda görev yapan öğretmenlerin okullarda karşılaştığı sorunların
belirlenmesidir. Araştırmada nitel araştırma modeli olan durum çalışması deseninden
yararlanılmıştır. Araştırmanın çalışma ...
İngiltere vatandaşlık eğitimi programı: toplumsal temelleri, boyutları ve temel bileşenleri
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
İngiltere’de vatandaşlık dersi her ne kadar 2002 yılından itibaren Ulusal Programda zorunlu dersler
arasında yer alsa da 2010 yılında yapılan değişiklikle okullar bu dersi kendi istedikleri şekilde
uygulayabilmektedir. ...