Ara
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
İlkokul öğrencilerinin gözünden Hayat Bilgisi dersi
(Anadolu Üniversitesi, 2020)
Bu araştırmada ilkokul öğrencilerinin Hayat Bilgisi dersine yönelik görüşlerini belirlemek
amaçlanmıştır. Araştırmada nitel araştırma yöntemi benimsenmiştir. Bu bağlamda fenomenolojik
desenden yararlanılmıştır. Araştırmanın ...
Türkçe dersinde kullanılan ölçme-değerlendirme yöntem ve tekniklerinin sınıf öğretmenlerine göre değerlendirilmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2015)
Bu araştırmanın amacı ilköğretim 1-5. sınıf Türkçe derslerinde kullanılan
ölçme-değerlendirme yöntem ve tekniklerini sınıf öğretmenlerinin
görüşlerine dayalı olarak değerlendirmektir. Araştırmanın çalışma
grubunu 2009-2010 ...
Sosyal bilgiler dersi örneğinde öğrencilere ve ailelerine göre organ bağışı
(Anadolu Üniversitesi, 2016)
Türkiye’de son yıllarda okullarda Sosyal Bilgiler, Fen Bilimleri gibi farklı derslerin öğretim programlarında organ
bağışı konusuna yer verildiği görülmektedir. Organ bağışı; toplumsal, yaşamsal, kültürel, hukuksal, dini ...
İlköğretimde mesleki çalışma (seminer) dönemi uygulamaları
(Anadolu Üniversitesi, 2018)
Bu araştırmanın amacı, ilköğretim kurumlarında görev yapan öğretmenlerin seminer
dönemi mesleki çalışmalara yönelik görüşlerini belirlemektir. Nitel yaklaşımla gerçekleştirilen
araştırmaya Eskişehir ilinin Tepebaşı ...
Etkileşimli tahta tutum ölçeğinin geçerlik ve güvenirlik çalışması
(Anadolu Üniversitesi, 2012)
Türkiye’de etkileşimli tahtalar bağlamında öğrenme teknolojilerinin geliştirilmesine dönük kapsamlı
planlamaların yapılıyor olmasından hareketle, ilköğretim öğrencilerinin etkileşimli tahtaların öğrenme
ortamlarında ...
İlköğretim kaynaştırma uygulamalarında sınıf içi geçişleri kolaylaştıran stratejiler
(Anadolu Üniversitesi, 2020)
Kaynaştırma uygulamalarının yürütüldüğü sınıflarda eğitim alan gelişimsel yetersizliği olan
öğrenciler gün içinde birçok etkinlik, ders ve ortam arasında farklı geçişler yaşamaktadır. Tipik
gelişen öğrenciler için bu ...