Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorUçar, Hasan
dc.date.accessioned2020-01-06T12:42:59Z
dc.date.available2020-01-06T12:42:59Z
dc.date.issued2019en_US
dc.identifier.citationUçar, H. (2019). Çevrimiçi eğitimde motivasyon* [Kitap tanıtım Motivation in Online Education by Maggie Hartnett (Ed.)]. AUAd, 5(2), 107-113.en_US
dc.identifier.issn2149-2360
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/23076
dc.description.abstractÇevrimiçi öğrenme ortamlarında motivasyon konusu hakkında bilgi edinmek isteyen herkes Maggie Hartnett tarafından yazılan Çevrimiçi Eğitimde Motivasyon isimli kitabı yararlı bulacaktır. Kitap, çevrimiçi öğrenme ortamlarında öğrenenlerin motivasyonunu farklı bir bakış açısıyla ele almaktadır. Kitapta ayrıca uzaktan öğrenenlerin motivasyonunu birinci elden anlamak için iki durum çalışmasına yer verilmiştir. Bu yönüyle yazar kitapta, çevrimiçi öğrenme sürecinde öğrenenlerin nasıl ve neden motive oldukları ve motivasyonunu engelleyen faktörlerin neler olduğunu derinlemesine incelemiştir. Kitapta, özellikle, öğrenenlerin motivasyonunu artıran ve engelleyen faktörler tanımlanmakta ve bunların her biri ayrıntılı bir şekilde tartışılmaktadır. Ayrıca kitap, açık ve uzaktan öğrenme ortamlarında öğrenen motivasyonunun karmaşıklığına dikkat çekerek, bu ortamlarda çalışan eğitimcilere, öğretim tasarımcılarına ve karar vericilere çeşitli önerilerde bulunmaktadır.en_US
dc.description.abstractAnyone who wants to learn about motivation in online learning environments will find ideas useful presented in the book Motivation in Online Education written by Maggie Hartnett. The book deals with the motivation of learners in online learning environments from a different perspective. The book also includes two case studies in order to understand the motivation of distance learners at first hand. In this way, the author examines in depth how and why online learners are motivated in the online learning process and the factors that hinder their motivation. In particular, the author describes the factors that increase and hinder the motivation of online learners and each is discussed in detail. In addition, the book draws attention to the complexity of learning motivation in open and distance learning environments and offers various suggestions to online educators, instructional designers and decision makers working in these environments.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectMotivasyonen_US
dc.subjectÇevrimiçi Eğitimen_US
dc.subjectUzaktan Eğitimen_US
dc.subjectAçık ve Uzaktan Öğrenmeen_US
dc.subjectMotivationen_US
dc.subjectOnline Educationen_US
dc.subjectDistance Educationen_US
dc.subjectOpen and Distance Learningen_US
dc.titleÇevrimiçi eğitimde motivasyonen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalAçıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisien_US
dc.contributor.departmentAnadolu Üniversitesien_US
dc.contributor.authorID0000-0001-9174-4299en_US
dc.identifier.volume5en_US
dc.identifier.issue2en_US
dc.identifier.startpage107en_US
dc.identifier.endpage113en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Başka Kurum Yazarıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster