Search
Now showing items 1-8 of 8
İlköğretimde disiplinlerarası analoji tabanlı öğretimin öğrencilerin öğrenme düzeyleri üzerindeki etkisi
(Anadolu Üniversitesi, 2010)
Bu araştırma, disiplinlerarası analoji tabanlı öğretimin farklı düzeylerde akademik başarıya sahip ilköğretim öğrencilerinin Fen ve Teknoloji dersine ilişkin öğrenmelerinin niteliği üzerindeki etkisini belirlemeyi ...
Lise öğrencilerinin kullandıkları öğrenme stratejileri
(Anadolu Üniversitesi, 2004)
Bireyler, çok hızlı bir gelişim gösteren bilim ve teknolojideki gelişmelere uyum sağlayabilmek için kendilerini daha iyiye götürecek bazı becerilere sahip olmak zorundadırlar. Buna göre, lise öğrencilerinin gelişen ve ...
Genel lise öğrencilerinin öğrenme stilleri
(Anadolu Üniversitesi, 2004)
Öğretme-öğrenme sürecinde öğrencilerin öğrenme stilini dikkate alarak öğretimi gerçekleştirmek gittikçe önem taşımaktadır. Öğretmenlerin, yöntem, teknik, strateji ve kullanılacak materyalleri öğrenci ihtiyaçlarına göre ...
Sosyal bilgiler dersinde öğrencilerin öğretme-öğrenme süresine katılım düzey ve biçimleri
(Anadolu Üniversitesi, 2006)
Bireye toplumsal kişilik kazandırmayı amaçlayan Sosyal Bilgiler Programının öğelerinden olan öğretme-öğrenme süreçleri; eğitim amaçlarının gerekli kıldığı yaşantıların istenilen davranışlara dönüştürülmesi için yapılan ...
Çevrimiçi eğitim uygulamalarına katılan öğrencilerin sahip oldukları olanak, yeterlik ve tutumları ile başarıları arasındaki ilişki
(Anadolu Üniversitesi, 2003)
Bu araştırmanın amacı, çevrimiçi eğitimde öğrencilerin gereklı olanak, yeterlik ve tutumlara sahip olup olmadıklarını, sahip oldukları olanak, yeterlik ve tutumları ile başarıları arasında bir ilişki olup olmadığını ve ...
Üniversite öğrencilerinin öğretme-öğrenme sürecine katılım durumları
(Anadolu Üniversitesi, 1998)
Üniversitelerin en önemli görevlerinden birisi, gerçekleştirecekleri eğitim etkinlikleriyle ülkenin gereksinme duyduğu nitelikli insangücünü yetiştirmektir. Yetiştirilen insangücünün niteliği ise kuşkusuz bu kurumlardaki ...
İlköğretimde içerik türü tabanlı kural öğretiminin öğrenci erişisisine ve öğrenmenin kalıcılığına etkisi
(Anadolu Üniversitesi, 2008)
Eğitim kurumlarında gerçekleştirilen öğretim etkinliklerinin niteliğine etki eden çok sayıda etmenden söz edilebilir. Bu etmenlerin neler olduğunun ve söz konusu etmenler arasındaki ilişkilerin belirlenmesinin yanısıra, ...
Sınıf öğretmenlerinin sahip oldukları öğrenme stilleri ve kullandıkları bilişüstü öğrenme stratejileri
(Anadolu Üniversitesi, 2011)
Bu araştırmanın genel amacı, sınıf öğretmenlerinin sahip oldukları öğrenme stilleri ile kullandıkları bilişüstü öğrenme stratejilerini belirleyerek, hangi öğrenme stiline sahip sınıf öğretmenlerinin hangi bilişüstü öğrenme ...