Search
Now showing items 1-7 of 7
İlköğretimde disiplinlerarası analoji tabanlı öğretimin öğrencilerin öğrenme düzeyleri üzerindeki etkisi
(Anadolu Üniversitesi, 2010)
Bu araştırma, disiplinlerarası analoji tabanlı öğretimin farklı düzeylerde akademik başarıya sahip ilköğretim öğrencilerinin Fen ve Teknoloji dersine ilişkin öğrenmelerinin niteliği üzerindeki etkisini belirlemeyi ...
Lise öğrencilerinin kullandıkları öğrenme stratejileri
(Anadolu Üniversitesi, 2004)
Bireyler, çok hızlı bir gelişim gösteren bilim ve teknolojideki gelişmelere uyum sağlayabilmek için kendilerini daha iyiye götürecek bazı becerilere sahip olmak zorundadırlar. Buna göre, lise öğrencilerinin gelişen ve ...
İngilizce öğretmenlerinin strateji öğretimi ile ilgili inançları
(Anadolu Üniversitesi, 2006)
Yabancı dille eğitim veren ya da yoğun yabancı dil eğitimi uygulayan Anadolu liseleri ve özelokullar ile üniversiteler dışındaki okulları bitirenlerin, uzun yıllar İngilizce eğitimi almalarına karşın bu dili etkin biçimde ...
Sosyal bilgiler dersinde öğrencilerin öğretme-öğrenme süresine katılım düzey ve biçimleri
(Anadolu Üniversitesi, 2006)
Bireye toplumsal kişilik kazandırmayı amaçlayan Sosyal Bilgiler Programının öğelerinden olan öğretme-öğrenme süreçleri; eğitim amaçlarının gerekli kıldığı yaşantıların istenilen davranışlara dönüştürülmesi için yapılan ...
İlköğretim 5. sınıf fen bilgisi dersinde öğrencilere kazandırılan öğrenme stratejilerinin öğrencilerin akademik başarıları ve hatırda tutma düzeyleri üzerindeki etkisi
(Anadolu Üniversitesi, 2003)
Bilgi çağının yaşandığı günümüzde eğitim sisteminin amacı, öğrencilere varolan bilgileri aktarmaktan çok bilgiye ulaşma becerilerini kazandırmak olmalıdır. Bu nedenle öğrencilerin öğrenmeyi öğrenmelerini sağlamak gerekmektedir. ...
İlköğretimde içerik türü tabanlı kural öğretiminin öğrenci erişisisine ve öğrenmenin kalıcılığına etkisi
(Anadolu Üniversitesi, 2008)
Eğitim kurumlarında gerçekleştirilen öğretim etkinliklerinin niteliğine etki eden çok sayıda etmenden söz edilebilir. Bu etmenlerin neler olduğunun ve söz konusu etmenler arasındaki ilişkilerin belirlenmesinin yanısıra, ...
Sınıf öğretmenlerinin sahip oldukları öğrenme stilleri ve kullandıkları bilişüstü öğrenme stratejileri
(Anadolu Üniversitesi, 2011)
Bu araştırmanın genel amacı, sınıf öğretmenlerinin sahip oldukları öğrenme stilleri ile kullandıkları bilişüstü öğrenme stratejilerini belirleyerek, hangi öğrenme stiline sahip sınıf öğretmenlerinin hangi bilişüstü öğrenme ...