Search
Now showing items 1-8 of 8
İlköğretim 8. sınıf öğrencilerinin algılarına göre öğretmenlerin derste ipucu verme davranışları
(Anadolu Üniversitesi, 2004)
Okullardaki eğitim sürecinde, öğrencilerin öngörülen davranışları kazanmalarını sağlayacak öğrenme yaşantılarının gerçekleştirildiği boyut olan öğretme-öğrenme sürecinde istenilen sonucun alınması, öğrencinin bilişsel ve ...
Öğretmen adaylarının eleştirel düşünme gücü
(Anadolu Üniversitesi, 2002)
Günümüz bilgi toplumu sürekli düşünen, düşüncelerini başkalarıyla paylaşan, bunları en uygun bir şekilde yaşama geçiren ve böylece hem bireysel hem de toplumsal gelişimi sağlayacak bireylerin yetiştirilmesini ister. Bu ...
İşitme engelli öğrencilerin zaman ve değer ölçülerindeki amaçları gerçekleştirme düzeylerinin değerlendirilmesi : Ankara Sağırlar Okulu ile Ankara İlkokullarındaki sağırlar özel 4. ve 5. sınıflarında bir uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 1990)
Ülkemizde normal çocuklar gibi işitme engelli çocuklar da altı yaşını doldurduğunda zorunlu öğrenim çağına girmiş olarak kabul edilmektedir. Ülkemizde işitme engelli öğrencilerin eğitim ve öğretimlerini yatılı sağırlar ...
İşitme engelli öğrencilere programlı öğretim yöntemiyle matematik öğretimi
(Anadolu Üniversitesi, 1990)
Araştırmanın bu bölümünde, önceki bölümlerin özeti, araştırma bulgularına dayalı olarak ulaşılan yargı ve önerilere yer verilmiştir. Araştırmanın amacı, işitme engelli öğrencilere matematik öğretiminin programlı öğretim ...
İlköğretim okulu yönetici ve öğretmenlerinin toplam kalite yönetimine ilişkin yönelimler : (Siirt ili örneği)
(Anadolu Üniversitesi, 2006)
Bu araştırma ile ilköğretim okulu yönetici ve öğretmenlerinin toplam kalite yönetimine ilişkin yönelimlerinin ne olduğu ve toplam kalite yönetimi yönelimlerinin cinsiyet, görev, branş, yaş, hizmet içi eğitim, toplam hizmet ...
Eğitilebilir geri zekalılar ilkokul Türkçe programının değerlendirilmesi
(Anadolu Üniversitesi, 1987)
İletişim aracı olarak kullandığımız dilin, eğitim etkinliklerinin sürdürülmesinde önemli bir yeri vardır. Çünkü, eğitim etkinliklerinin bir çoğu okuma yazma, anlama, anlatma ve konuşma üzerine kurulur. Okuma-yazma, insanlara ...
Eskişehir ilkokulları alt özel son sınıf öğrencilerinin ritmik sayma, doğal sayılar toplama ve çıkarma işlemlerindeki amaçları gerçekleştirme düzeyleri
(Anadolu Üniversitesi, 1987)
Araştırma, alt özel son sınıf öğrencilerinin ritmik sayma, doğal sayma, toplama ve çıkarma işlemlerinde hedeflenen amaçlara ulaşma düzeyi ile amaçları gerçekleştirme düzeyinin cinslere ve zeka bölümüne göre farklılaşıp-f ...
Doğal işitsel-sözel yöntemle eğitim gören işitme engelli çocuklarda okuma-anlama davranışlarının irdelenmesi
(Anadolu Üniversitesi, 1987)
Yapılan araştırma ile Anadolu Üniversitesi'ne bağlı İşitme Engelli Çocuklar Eğitim ve Araştırma Merkezi'ne devam eden 8-9 yaş gruplarındaki işitme engelli öğrencilerin okuma-anlama davranışları durum saptamalı tarama yöntemi ...