Ara
Toplam kayıt 8, listelenen: 1-8
Ders kitaplarındaki grafik gereçlerin eğitim teknolojisi ilkeleri açısından değerlendirilmesi
(Anadolu Üniversitesi, 1989)
Bu araştırma, ilkokul dördüncü ve beşinci sınıf fen ve sosyal bilgiler ders kitaplarında yer alan resim ve fotoğraflar ''Eğitim Teknolojisi ilkelerine ne ölçüde uymaktadır? ''sorusuna yanıt aranmak üzere yapılmıştır. ...
Zihinsel engelli çocukların giyinme becerilerinde yapabildiklerine dayalı olarak hazırlanan öğretim materyalinin etkililiği : Anadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Zihinsel Engelliler Eğitim ve Araştırma Biriminde bir uygulama/ Sezgin Vuran.
(Anadolu Üniversitesi, 1989)
Bu araştırmanın amacı Ana.Ü.E.F Zihinsel Engelliler Eğitim ve Araştırma Birimi'nde bağımsız olarak giyinme becerilerini gerçekleştiremeyen çocukların giyinme becerilerinde yapabildiklerine dayalı olarak hazırlanan Giyinme ...
Okul radyosu programlarının öğrenmeye etkisi
(Anadolu Üniversitesi, 1989)
Öğretimin daha verimli olmasını sağlayacak yeni eğitici teknik ve yöntemlerin geliştirilmesi için çalışılmalıdır. Verimli bir eğitimi sağlayacak öğrenme durumlarında Radyo Programlarından yararlanılmaktadır. Ülkemizde ...
Demonstrasyon yöntemi ile iş ve işlem yapraklarının öğretimdeki etkililiğinin karşılaştırılması
(Anadolu Üniversitesi, 1989)
Araştırma, beceri öğretiminde iş ve işlem yaprakları ile yapılan öğretme -öğrenme etkinlikleri ile, demonstrasyon (gösteri) yöntemi ile yapılan öğretme-öğrenme etkinlikleri arasında, öğrenmedeki etkililik açısından aralarında ...
Okul öncesi dönemi çocuklarının oyun odası duvarları için seçtikleri renkler
(Anadolu Üniversitesi, 1989)
Bu araştırma, okulöncesi eğitim kurumlarına devam eden 36-60 aylık çocukların okullarındaki oyun odaları duvarları için seçtikleri renkleri belirlemek amacıyla yapılmıştır. Çalışmaya, Eskişehir ili merkezinde bulunan toplam ...
Açıköğretim Fakültesi öğrencilerinin televizyon ders programlarını izleme etkinliklerinin değerlendirilmesi
(Anadolu Üniversitesi, 1989)
Bu araştırma, 'Açıköğretim Fakültesi öğrencilerinin, Açıköğretim Fakültesi tarafından hazırlanan televizyon eğitim programlarını izleme öncesi, izleme sonrası ve izleme sonrasındaki gerçekleştirdikleri etkinlikler nelerdir?' ...
Eskişehir sağırlar okulu ve Anadolu Üniversitesi İÇEM'de ortaokul sınıflarına devam eden 13-14 yaş işitme engelli öğrencilerin yazılı anlatım becerilerinin betimlenmesi
(Anadolu Üniversitesi, 1989)
Bireylerarası iletişimde sıklıkla kullanılan yazılı anlatımın önemli bir yeri vardır. Kişisel ve toplumsal gereksinimlerimiz gereği zaman zaman yazılı anlatıma da başvurduğumuz olur. Anlatım yolu olarak sıklıkla kullandığımız ...
Hizmet içi eğitim programlarının değerlendirme durumları
(Anadolu Üniversitesi, 1989)
Toplumların varlığını, kalkınmasının, sosyal ilişkilerin kurulmasını ve sürdürülebilmesini sağlayan en önemli olgulardan biri eğitimdir. Kişinin okul yaşamından sonra, işte bilgi eksikliği, deneyim noksanlığı, beceri ...