Ara
Toplam kayıt 7, listelenen: 1-7
Anadolu Üniversitesi Sivil Havacılık Yüksekokulu'ndaki öğretme -öğrenme süreçlerinin çağdaş eğitim teknolojisi açısından değerlendirilmesi
(Anadolu Üniversitesi, 1994)
Bu araştırma, Anadolu Üniversitesi Sivil Havacılık Yüksek- okulu'nda uygulanan öğretme-öğrenme süreçlerini çağdaş eğitim tek- nolojisi anlayış ve ilkeleri açısından değerlendirmek ve bu süreç- lerin geliştirilmesine katkıda ...
Türkiye Cumhuriyeti'nde yüksek öğretim : (1920-1950)
(Anadolu Üniversitesi, 1994)
Cumhuriyet Türkiye'si, eğitimin hemen her aşamasında yaklaşık seksen yıllık bir geleneğin ürünü olan kurumları Osmanlı Devletinden devralmıştır. Başlangıç yıllarında kısa bir duraksamadan sonra Türk eğitiminin temel ilkeleri ...
Matematik öğretiminde programlı öğretim yönteminin etkililiği
(Anadolu Üniversitesi, 1994)
Bu araştırma, matematik öğretiminde, programlı öğretim yöntemi ile geleneksel öğretim yöntemi karşılaştırıldığında, öğrencinin matematik başarısı bakımından, hangisinin daha etkili olduğunu ortaya koymak amacıyla yapılmıştır. ...
İlkokullarda fen eğitimi teknolojisi uygulamalarına ilişkin öğretmen görüşlerinin değerlendirilmesi
(Anadolu Üniversitesi, 1994)
Bu araştırmada, ilkokullarda öğretmenler tarafından gerçekleş- tirilen fen eğitimi teknolojisi uygulamaları ve öğretmenlerin bu uygu- lamalar konusundaki görüş ve önerileri ortaya konmaya çalışılmıştır. Araştırma, 1992-1993 ...
Mikroöğretim yönteminin hentbolde teknik öğretim üzerindeki etkililiği
(Anadolu Üniversitesi, 1994)
Bu araştırma, hentbol dalının teknik öğretiminde mikroöğretim yönteminin, öğrenci-sporcuların temel pas ile ilgili becerileri kazanabilmelerine etkisi olup olmadığını ortaya koymak amacıyla yapılmıştır. Araştırma 1993-1994 ...
Yabancı dil eğitiminde konuşma becerisinin geliştirilmesinde mikroöğretim yönteminin etkililiği
(Anadolu Üniversitesi, 1994)
Bu araştırmada, yabancı dil eğitiminde söyleyiş becerisinin kazandırılmasında geleneksel öğretim yöntemi ile mikroöğretim yönteminden hangisinin öğrenci başarısı bakımından daha etkili olduğu ortaya konmaya çalışılmıştır. ...
Askerlik eğitiminin gençlerin ruhsal durumlarına etkileri
(Anadolu Üniversitesi, 1994)
Bu araştırma, askeri eğitimin, gençlerin sahip oldukları soma- tizasyon, obsesif-kompulsif, kişilerarası duyarlık, depresyon, kaygı, öfke, fobik anksiyete, paranoid düşünce ve psikotizm olarak adlandı- rılan psikolojik ...