Ara
Toplam kayıt 19, listelenen: 1-10
Öğretmenlerin adaylık eğitimi programının değerlendirilmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2002)
İlköğretim ve ortaöğretim okullarında çalışan öğretmenlerin adaylık dönemi, onların meslek yaşamlarının en kritik dönemini oluşturmaktadır. Aday öğretmenlerin bu dönemi olumlu bir biçimde geçirmeleri, gerekli desteği ...
Müfredat laboratuvar okullarında okul-veli, okul-üniversite ve okul-çevre işbirliği
(Anadolu Üniversitesi, 2002)
Toplumsal bir kurum olan eğitim kurumu amaç ve işlevlerini okullar aracılığıyla gerçekleştirmektedir. Sosyal sistem içerisinde toplumun malı olan okullar çevresinden girdiler almakta, onları işlemekte ve çevreye vermektedir. ...
Yükseköğretimde toplam kalite yönetimi Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi pilot uygulama örneğinin incelenmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2002)
Eğitim sektörünün yaşanan değişimlere ve gelişmelere ayak uydurması artık kaçınılmaz bir durumdadır. Bu nedenle, eğitim kurumları eğitim-öğretim ve yönetim şekillerinde köklü değişiklikler yapmaktadırlar. Süreçlerin sürekli ...
Liselerde Türk dili ve edebiyatı öğretiminin değerlendirilmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2002)
Eğitim, bireye bilgi ve beceri kazandırmanın yanı sıra toplumun yaşamını sürdürebilecek ölçüde ve nitelikte değer üretmek, varolan değerlerin yok olmasını önlemek, yeni değerlerle insanların yaşama biçimlerini, kültürünü ...
Okulöncesi eğitim kurumlarında uygulanan programlara ailelerin ilgi ve katılımları ile okulöncesi eğitim kurumlarının aile eğitimine katkısı konusunda anne baba görüşleri
(Anadolu Üniversitesi, 2002)
0-6 yaş çocuğunun iki önemli eğitim ortamı, ailesi ve okulöncesi eğitim kurumlarıdır. Bu eğitim ortamından ailenin sosyo-kültürel düzeyi, çocuk eğitimine bakış açısı ve bu konudaki tutumları, çocuğun gelecek yaşamını önemli ...
Okulöncesi eğitim kurumlarında uygulanan serbest zaman etkinliklerinin öğretmen görüşlerine dayalı olarak değerlendirilmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2002)
Okulöncesi eğitim kurumlarında uygulanan programlarda belirlenen amaçlara çeşitli etkinliklerle ulaşılır. Bu etkinliklerden biri de serbest zaman etkinlikleridir. Serbest zaman etkinlikleri; çocukların kendi kendilerine ...
Okulöncesi eğitimin 4-5 yaş çocuğunun sosyal gelişimine etkileri konusunda öğretmen görüşleri
(Anadolu Üniversitesi, 2002)
Okulöncesi eğitim, bireysel ve sosyal işlevleri son derece önemli bir örgün eğitim basamağıdır. Çocuğun kendisine olan güven duygusunu geliştirmek, sorumluluklarını öğretmek, kişiliğini ve özel yeteneklerini geliştirmek ...
Eğitimde performans değerlendirme süreci ve insan kaynakları yönetiminde kullanılan performans değerlendirme yöntemleri
(Anadolu Üniversitesi, 2002)
Bu araştırma ile ilköğretim okularında uygulanmakta olan performans değerlendirme sürecine ilişkin yönetici görüşlerini ortaya koymak ve bu yöneticilerin insan kaynakları yönetiminde kullanılan performans değerlendirme ...
İlköğretim 4. ve 5. sınıf öğrencilerinin internet kullanma durumları
(Anadolu Üniversitesi, 2002)
İnternet kullanımının yaygınlaşması yerleşik her sistemi etkilediği gibi eğitim sistemini de çok boyutlu olarak etkilemiştir. İnternet eğitimi okula dayalı olmaktan çıkararak, okul dışı ortamları öğrenme merkezine ...
Üniversite öğrencilerinin sosyal destek düzeylerinin bazı kişisel özellikleri ve sosyal beceri düzeyleri ile ilişkisi
(Anadolu Üniversitesi, 2002)
Bu araştırmada; üniversite öğrencilerinin cinsiyet, ikamet durumu, sosyal etkinliklere katılma durumu ve sosyal beceri düzeylerine göre sosyal destek algı düzeylerinde farklılaşma olup olmadığı araştırılmıştır. Bu amaçla ...