Konu "Müşteri hizmetleri" için Doktora listeleme
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
-
Havayolu işletmelerinde bir müşteri bağlılık yaratma aracı olarak sık uçan yolcu programları ve THY araştırması
(Anadolu Üniversitesi, 2003)Günümüzde küreselleşmenin de etkisiyle yoğun rekabetin yaşandığı havayolu sektöründe müşterileri elde tutarak bağlı müşteri haline getirebilmek, bu işletmelerin varlıklarını sürdürebilmelerinin ve kar elde edebilmelerinin ... -
Havayolu işletmelerinde müşteri tatmini ve işgören müşteri karşılaşmalarının müşteri tatmini üzerindeki etkisi
(Anadolu Üniversitesi, 2003)Günümüzde havayolu işletmeleri müşteri tatmininin artan öneminin bilincinde olarak faaliyetlerini sürdürmektedirler. Yaşanan küresel rekabet ve müşterilerin istek ve ihtiyaçlarında meydana gelen değişiklikleri işletmeleri ...