Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Havayolu yolcu ve bagaj kabul bölümünün analizi ve hizmet kalitesi algısına etki eden faktörlerin araştırılması
(Anadolu Üniversitesi, 2016)
Yolcuların havalimanı terminaline girdiklerinden itibaren havayolu sorumluluğunda aldıkları hizmetlerin başında yolcu ve bagaj kabul (check-in) hizmeti gelmektedir. Bu adımdan itibaren havayolu hizmet kalitesi yolcu ...
Havaalanı alışverişçilerinin gümrüksüz satış mağazalarındaki satın alım davranışlarının kültürlerarası karşılaştırmalı analizi
(Anadolu Üniversitesi, 2015)
Havayolu sektöründe yaşanan trafik artışı, serbestleşme, özelleşme ve küreselleşme hareketlerinin bir sonucu olarak; sahipliği, kontrolü ve işletmeciliği devlet tarafından yürütülmesi gerektiği düşünülen havaalanlarında ...
Havaalanı sertifikalandırma süreci ve Türkiye uygulamasında karşılaşılan sorunlar ve çözüm önerileri
(Anadolu Üniversitesi, 2006)
Hava taşımacılığı uluslararası standartlar gerektiren, küresel bir süreçtir. Bu sürecin gerçekleştirilmesinde önemli bir rol üstlenen havaalanlarının faaliyetlerini emniyetli ve etkin bir şekilde yerine getirebilmesi için ...
Havaalanı master planlama yaklaşımları ve farklı uygulamalar ile ilgili bir araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 2008)
Havaalanı master planı havaalanlarının gelecek beklentilerine yol göstermek için hazırlanır. Master plan ile havaalanı hizmetlerinin genişlemesi ve geliştirilmesi için mantıklı, sürdürülebilir, maliyet etkili bir yöntem ...