Ara
Toplam kayıt 30, listelenen: 1-10
Havayolu işletmelerinde müşteri değeri ve iç hatlarda hizmet sunan havayolu işletmelerinde müşteri değerinin belirlenmesi üzerine bir araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 2007)
Günümüzde iç hatlarda hizmet sunan havayolu işletmelerinin sayılarının artması beraberinde rekabetin artmasına da yol açmaktadır. Havayolu işletmelerinin faaliyetlerinin sürekliliği açısından uygulamış oldukları pazarlama ...
Havayolu işletmelerinde tarife planlama ve Türk havayolu taşımacılığı sisteminde tarife planlama faaliyetlerinin karşılaştırılması
(Anadolu Üniversitesi, 2007)
Hava taşımacılığı sektörü gelişen teknoloji ile birlikte hızlı büyümesini devam ettirmektedir. Daha hafif ve daha fazla kapasiteli uçaklar, az yakıt tüketen uçak motorları, daha güvenli ve emniyetli elektronik cihazlar, ...
Havayolu taşımacılığında düşük maliyetli taşıyıcılar ve Türkiye'deki uygulamalarının araştırılması
(Anadolu Üniversitesi, 2004)
Kullanılan uçakların ve uçuş maliyetinin pahalı olduğu havayolu taşımacılığında cazip bilet fiyatları sunabilen düşük maliyetli taşıyıcılar hem müşterilerin hem de rakip havayolu işletmelerinin dikkatini çekmektedir. Bu ...
Hava aracı bakım kuruluşlarında JAR 145 ve ISO 9000/2000 standartlarına uygunluk için öz değerlendirme
(Anadolu Üniversitesi, 2002)
Havacılık Otoriteleri Birliği (JAA); havacılık güvenliğini düzenleyici standartlar ve prosedürler geliştirmek vc yerine getirmek için işbirliği anlaşmasına varan Avrupa ülkelerinin sivil havacılık otoritelerinin temsil ...
Havayolu web sitelerinin gizlilik politikaları
(Anadolu Üniversitesi, 2002)
Elektronik ticaret teknolojilerindeki gelişmeler ve online seyahat müşterilerinin sayısındaki artışlar, bu yeni pazarlama ortamında havayolu işletmelerine pekçok fırsat ve rekabet üstünlüğü sunmaktadır. İnternet, havayolu ...
Reklamın etkinliğini artıran bir araç olarak havayolu web sitelerinin içerik analizi
(Anadolu Üniversitesi, 2002)
Uygunluğu, 24 saat ulaşını imkanı ile seyahat müşterilerine seyahat ürününü araştırma, planlama ve rezerve etmek için esnek seçenekler sunan İnternet ve online hizmetler havayolu seyahatinin güçlü bir parçası haline ...
Havayollarında toplam kalite yönetimi ve Türk Hava Yolları Anonim Ortaklığı'nda toplam kalite yönetimi ile ilgili öneriler
(Anadolu Üniversitesi, 2002)
Ekonomik sınırların neredeyse tamamen ortadan kalktığı dünya pazarlannda, başarıyı yakalamanın en önemli koşulu rekabet gücü olmaktadır. Marjinal karlarla çalışan ve gerek ulusal gerekse de uluslararası havacılık kurallarının ...
Terminal sahası geliş-kalkış yolları tasarımı ve İstanbul terminal sahası uygulaması
(Anadolu Üniversitesi, 2002)
Uçuş prosedürleri tasarımı hava sahasının verimli ve esnek kullanılmasını etkileyen en önemli faktördür. Hava trafiğinin yoğun olduğu sahalarda geleneksel uçuş prosedürleri uygulandığında gecikmeler ve tıkanıklıklar ...
Ekip kaynak yönetimi uygulamaları ve kültürel farklılıklar : Türk pilotlar üzerinde bir araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 2006)
Yapılan bilimsel araştırmalar, birçok havacılık kazasına insan hatalarının neden olduğunu göstermektedir. Meydana gelen kazaların önemli bir bölümü, kokpit ekiplerinin "iletişim," "takım çalışması," "karar verme," "durumsal ...
Havaalanı sertifikalandırma süreci ve Türkiye uygulamasında karşılaşılan sorunlar ve çözüm önerileri
(Anadolu Üniversitesi, 2006)
Hava taşımacılığı uluslararası standartlar gerektiren, küresel bir süreçtir. Bu sürecin gerçekleştirilmesinde önemli bir rol üstlenen havaalanlarının faaliyetlerini emniyetli ve etkin bir şekilde yerine getirebilmesi için ...