Search
Now showing items 1-2 of 2
Boş zaman aktivitesi olarak sosyal medya kullanımını tercih eden bireylerin gelişmeleri kaçırma korkusu, sosyotelizm, kişilik ve sosyal bağlılık düzeylerinin incelenmesi
(Anadolu Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)
Bu araştırmanın temel amacı, boş zaman aktivitesi olarak bireylerin sosyal medya kullanımı bağlamında gelişmeleri kaçırma korkusu (FoMO), sosyotelizm (Phubbing), kişilik ve sosyal bağlılık kavramlarının aralarındaki ilişkinin ...
Futbol yıldızlarının Instagram üzerinden kendini sunma davranışlarının cinsiyete göre farklılıklarının incelenmesi
(Anadolu Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)
Sosyal medya, spor dünyasında popüler bir yer edinmesiyle birlikte birçok araştırmaya konu olmuştur. Kendini sunma, başkalarının zihninde bir izlenim yaratma, değiştirme ve sürdürme davranışı olarak tanımlanmaktadır. ...