Gelişmiş Arama

Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2

    • Televizyonda yayınlanan gastronomi konulu gezi programlarının davranışsal tatma niyetine etkisi 

      Şenel, Pınar (Anadolu Üniversitesi, 2016)
      Kitle iletişim eski zamanlardan beri sosyal bir varlık olan insanın ayrılmaz bir parçasıdır. İlk zamanlarda toplu yaşamanın bir gereği olan ve asgari düzeyde ihtiyaçları gidermek üzere kurulan kitle iletişim, Sanayi ...
    • Türkiye'de yazılı medyada sokak lezzetleri 

      Yılmaz, Hakan; Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü (Anadolu Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)
      İnsanoğlunun temel ihtiyaçlarından olan yeme içme ihtiyacı çevresel ve kültürel faktörlerden etkilenmektedir. Yeme içme ihtiyacını giderme şekli insanlara, bölgelere, kültürlere ve ülkelere göre çeşitlilik göstermektedir. ...