Ara
Toplam kayıt 247, listelenen: 1-10
The relationship between teacher efficacy and technological pedagogical content knowledge within the scope of efl pre-service teachers
(Anadolu Üniversitesi, 2014)
Bu çalışmada, (a) Türk İngilizce öğretmen adaylarının öğretmen öz yeterliliğine ve onun üç boyutuna -"Öğrenci Katılımını Sağlama", "Sınıf Yönetimi" ve "Öğretim Stratejilerini Kullanma"- yönelik algılarının, (b) Teknolojik ...
Motion event descriptions in English by Turkish EFL instructors
(Anadolu Üniversitesi, 2009)
Son yirmi yılda, devinim eylemleri ve farklı dillerdeki tanımlanmaları alanında yapılan çalışmalara yönelik ilgi giderek artmıştır. Bu ilgi, dilleri, belli bir anlamsal yapıyı dilbilimsel ve sözcük açısından bölümlere ...
Anlamlı gruplandırma stratejisinin ikinci dilde okuduğunu anlamaya etkisi
(Anadolu Üniversitesi, 2010)
Bu araştırmada okuma stratejilerinden anlamlı gruplandırma stratejisinin, ikinci dil olarak Fransızca okuduğunu anlamaya etkisi incelenmiştir. Araştırma, 2008-2009 öğretim yılı, bahar döneminde, Anadolu Üniversitesi, Eğitim ...
Exploring EFL students casual attributions of perceived success and failure in language learning process
(Anadolu Üniversitesi, 2010)
The main purpose of this study was to analyze Anadolu University Preparatory School students’ (elementary and Lower-Intermediate levels) causal attributions about their perceived success and failure in English language ...
Identifying English language needs of the Turkish national police academy students : a needs-based syllabus suggestion for law enforcement English course
(Anadolu Üniversitesi, 2013)
Bu çalışmanın temel amacı Polis Akademisi öğrencilerinin İngilizce dil gereksinimlerini belirlemekti. Çalışmanın ikinci bir amacı ise, belirlenen gereksinimlere göre, Güvenlik Bilimleri Fakültesi dördüncü sınıf öğrencilerine ...
Yabancı dil öğretiminde bilgisayar destekli öğrenme yönteminin öğrenci başarısına etkisi
(Anadolu Üniversitesi, 2001)
Bu araştırma, yabancı dilde dilbilgisi öğretiminde önceden öğrenilmiş olan dilbilgisi yapılarının pekiştirilmesinde bilgisayar destekli yabancı dil öğretim yönteminin öğrenci başarısına etkisini ortaya koymak amacıyla ...
Motivvergleiche in den Hörspielen von Dürrenmatt urd Frish
(Anadolu Üniversitesi, 1987)
Bu çalışma İsviçreli Yazarlar Friedrich Dürrenmatt ve Max Frisch'in Hörspiel'lerini (Radyo oyunları) inceledim. Bu yazarların 1960'a kadar olan 2. Dünya Savaşı sonrası kullandıkları motifleri inceledim. Bunun yanında Motif ...
L'influence des pratiques en Francais sur la compétence en production ecrite des etudiants bilingues de l'université Anadolu
(Tez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesi, 2018)
Çift dillilik, uluslararası iletişim ve değişim içeren globalleşme sayesinde evrensel ve süreklilik içeren bir fenomen haline gelmekte. Günümüzde, her bireyin ikinci hatta üçüncü dili / kültürü bilmesi zorunludur. Bu nedenle ...
La Classe inversée dans les pratiques de l'enseignement du FLE
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
Yabancı dil öğrencilerinin dilsel ve eğitsel ihtiyaçlarını göz önünde bulundurmak ve dili otonom bir şekilde öğrenmelerini sağlamak, eylemsel yaklaşımın öncelikleri arasındadır. Buna karşın, yabancı dil derslerini, klasik ...
Foreign language learning anxiety of high school students in Kosovo
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
İkinci dil öğrenimi karmaşık bir süreçtir ve sadece kelime bilgisi ve dilbilgisi yapılarının kazanılmasını değil, aynı zamanda iletişim becerilerinin geliştirilmesini ve kültür bilincini de içerir. Bazı öğrenciler ikinci ...