Gelişmiş Arama

Toplam kayıt 11, listelenen: 7-11

    • Öğrenme deneyimi tasarımı 

      Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi; 0000-0002-0949-4057; Peri Mutlu, Ayşe; Mutlu, Mehmet Emin (Anadolu Üniversitesi, 2017)
      "Deneyim" öğrenmenin en önemli kaynaklarından biridir. Öğrenme deneyimlerinin düzenlenmesi süreci, geçmiş deneyimlerin değerlendirilmesi, şu anda yaşanmakta olan deneyimlerin izlenmesi-denetlenmesi ve gelecekte yaşanması ...
    • Sosyal medya gündeminin algılanışı üzerine niteliksel bir kullanıcı araştırması 

      Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü; Demirkol, Onurhan (Anadolu Üniversitesi, 2017)
      Bu çalışmada, sosyal medyanın gündemin belirlenmesindeki etkin rolü ile bu gündemin toplumsal bağlamdaki gerçekliği ve kalıcılığı arasındaki ilişkinin paralel olup olmadığı ve genel olarak internet iletişiminin niceliksel ...
    • Yetişkin öğrenenlerin kitlesel açık çevrimiçi derslere ilişkin görüşleri 

      Anadolu Üniversitesi; Yıldız Aybek, Hilal Seda (Anadolu Üniversitesi, 2017)
      Bu araştırmanın amacı, en az bir adet KAÇD’e katılmış olan öğrenenlerin KAÇD’ler hakkındaki deneyim ve düşüncelerini belirlemektir. Bu amaçla sekiz kadın iki erkek toplam 10 katılımcı ile bir görüngübilim çalışması yü ...
    • Yükseköğretimde büyük veri ve öğrenme analitikleri: Güncel teori ve uygulamalar 

      Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi; Öztürk, Aylin (Anadolu Üniversitesi, 2017)
      Ben Kei Daniel editörlüğünde hazırlanan “Yükseköğretimde Büyük Veri ve Öğrenme Analitikleri: Güncel Teori ve Uygulamalar” başlıklı kitap, 2017 yılında yayımlanmıştır. Farklı alanlardaki yazarların katkısıyla iki ana tema ...
    • Yükseköğretimde etik: Gelecek için değer odaklı liderler 

      Anadolu Üniversitesi; Kaşıkara, Seher (Anadolu Üniversitesi, 2017)
      Globethics Yayınları tarafından 2017 yılı ocak ayında İsviçre’de yayımlanan Eğitim Etiği Serisi’nin 1. cildi olan “Yükseköğretimde Etik” kitabının editörlüğünü, Globethics.net’in Güney Afrika Direktörü Divya Singh ve ...