Gelişmiş Arama

Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5

    • Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sistemindeki öğrencilerin mükemmeliyetçiliğe bakışlarının değerlendirilmesi 

      Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi; 0000-0003-1082-4073; 0000-0002-0194-616X; Sönmez, Harun; Aydın, Sinan; Er, Fikret (Anadolu Üniversitesi, 2017)
      Bu çalışmada, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sisteminde öğrenim gören üniversite öğrencilerinin mükemmeliyetçiliğe bakışlarının çok boyutlu mükemmeliyetçilik ölçeği ile değerlendirilmiştir. Açıköğretim Sisteminde belirli ...
    • “Biz”i tanımlarken ötekinin farklılığı: Açıköğretim sistemi öğrencilerinin cinslerin eşitsizliği çerçevesinde değerlendirilmesi 

      Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi; Kalkan, Başak; Gürses, Gülfem (Anadolu Üniversitesi, 2017)
      Bu araştırmanın amacı, yapısalcı ve post-yapılsalcı toplumsal cinsiyet parametreleri çerçevesinde uzaktan eğitim sistemi içinde öğrenim gören kadınlar için “biz” tanımının yapılıp yapılamayacağının ortaya konulması ve ...
    • Kitlesel Açık Çevrimiçi Derslerde tasarımın önemi (editöre mektup) 

      Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi; Tuna, Gamze (Anadolu Üniversitesi, 2017)
      Temel öğrenme etkinliklerini içeren, etkileşimi ve işbirliğini destekleyen, çok sayıda katılımcıya sahip çevrimiçi öğrenme ortamları olan Kitlesel Açık Çevrimiçi Derslerde (KAÇD), ders tasarımı, içerdiği öğrenme malzemeleri ...
    • Öğrenme deneyimi tasarımı 

      Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi; 0000-0002-0949-4057; Peri Mutlu, Ayşe; Mutlu, Mehmet Emin (Anadolu Üniversitesi, 2017)
      "Deneyim" öğrenmenin en önemli kaynaklarından biridir. Öğrenme deneyimlerinin düzenlenmesi süreci, geçmiş deneyimlerin değerlendirilmesi, şu anda yaşanmakta olan deneyimlerin izlenmesi-denetlenmesi ve gelecekte yaşanması ...
    • Yükseköğretimde büyük veri ve öğrenme analitikleri: Güncel teori ve uygulamalar 

      Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi; Öztürk, Aylin (Anadolu Üniversitesi, 2017)
      Ben Kei Daniel editörlüğünde hazırlanan “Yükseköğretimde Büyük Veri ve Öğrenme Analitikleri: Güncel Teori ve Uygulamalar” başlıklı kitap, 2017 yılında yayımlanmıştır. Farklı alanlardaki yazarların katkısıyla iki ana tema ...