Search
Now showing items 1-10 of 10
Yetişkin öğrenenlerin kitlesel açık çevrimiçi derslere ilişkin görüşleri
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
Bu araştırmanın amacı, en az bir adet KAÇD’e katılmış olan öğrenenlerin KAÇD’ler hakkındaki deneyim ve
düşüncelerini belirlemektir. Bu amaçla sekiz kadın iki erkek toplam 10 katılımcı ile bir görüngübilim çalışması
yü ...
Dijital çağda yükseköğretim
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
Günümüzde endüstri çağından bütünüyle dijital çağa geçişin gerçekleşmekte olduğu zorlu dönüşüm sürecinde yükseköğretim
kurumlarının bu değişime yaklaşımı nasıl olmalıdır sorusu giderek önem kazanmaktadır. Günlük yaşantıdaki ...
Yükseköğretimde etik: Gelecek için değer odaklı liderler
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
Globethics Yayınları tarafından 2017 yılı ocak ayında İsviçre’de yayımlanan Eğitim Etiği Serisi’nin 1. cildi olan
“Yükseköğretimde Etik” kitabının editörlüğünü, Globethics.net’in Güney Afrika Direktörü Divya Singh ve ...
Öğrenme deneyimi tasarımı
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
"Deneyim" öğrenmenin en önemli kaynaklarından biridir. Öğrenme deneyimlerinin düzenlenmesi süreci, geçmiş deneyimlerin
değerlendirilmesi, şu anda yaşanmakta olan deneyimlerin izlenmesi-denetlenmesi ve gelecekte yaşanması ...
Sosyal medya gündeminin algılanışı üzerine niteliksel bir kullanıcı araştırması
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
Bu çalışmada, sosyal medyanın gündemin belirlenmesindeki etkin rolü ile bu gündemin toplumsal bağlamdaki gerçekliği ve
kalıcılığı arasındaki ilişkinin paralel olup olmadığı ve genel olarak internet iletişiminin niceliksel ...
“Biz”i tanımlarken ötekinin farklılığı: Açıköğretim sistemi öğrencilerinin cinslerin eşitsizliği çerçevesinde değerlendirilmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
Bu araştırmanın amacı, yapısalcı ve post-yapılsalcı toplumsal cinsiyet parametreleri çerçevesinde uzaktan eğitim sistemi içinde
öğrenim gören kadınlar için “biz” tanımının yapılıp yapılamayacağının ortaya konulması ve ...
Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sistemindeki öğrencilerin mükemmeliyetçiliğe bakışlarının değerlendirilmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
Bu çalışmada, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sisteminde öğrenim gören üniversite öğrencilerinin mükemmeliyetçiliğe
bakışlarının çok boyutlu mükemmeliyetçilik ölçeği ile değerlendirilmiştir. Açıköğretim Sisteminde belirli ...
Yükseköğretimde büyük veri ve öğrenme analitikleri: Güncel teori ve uygulamalar
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
Ben Kei Daniel editörlüğünde hazırlanan “Yükseköğretimde Büyük Veri ve Öğrenme Analitikleri: Güncel Teori ve Uygulamalar”
başlıklı kitap, 2017 yılında yayımlanmıştır. Farklı alanlardaki yazarların katkısıyla iki ana tema ...
Kitlesel Açık Çevrimiçi Derslerde tasarımın önemi (editöre mektup)
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
Temel öğrenme etkinliklerini içeren, etkileşimi ve işbirliğini destekleyen, çok sayıda katılımcıya sahip çevrimiçi öğrenme
ortamları olan Kitlesel Açık Çevrimiçi Derslerde (KAÇD), ders tasarımı, içerdiği öğrenme malzemeleri ...
Anadolu Üniversitesi İktisat Fakültesi Uluslararası İlişkiler Bölümü öğrencilerinin Avrupa Birliği algısı
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
Türkiye açısından evrensel çağdaş hedeflere ulaşmak; demokratikleşme ve özgürlük alanlarının genişlemesi, sosyo-ekonomik
refah seviyesinin yükselmesi ve toplumsal kalkınmasının sağlanması anlamına gelmektedir. Bu çerçevede ...