Gelişmiş Arama

Toplam kayıt 11, listelenen: 8-11

    • TeSLA Projesi: öğrenme ortamları için uyarlanabilen ve güvenilir bir e-değerlendirme sistemi 

      Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi; 0000-0003-2639-4987; Koçdar, Serpil; Eby, Gülsün; Karadağ, Nejdet; Okur, Muhammet Recep (Anadolu Üniversitesi, 2016)
      Teknolojinin sunduğu olanaklar sayesinde öğrenen başarısının çevrimiçi ortamlarda değerlendirilmesi giderek yaygınlaşmaktadır. Son yıllarda başta açık üniversiteler olmak üzere birçok üniversitenin e-değerlendirme araçlarını ...
    • Toplumsal değişim, teknoloji ve eğitim ilişkisinde sosyal ağların yeri 

      Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi; Uça Güneş, E. Pınar (Anadolu Üniversitesi, 2016)
      Bu çalışmada, toplumsal değişimin ne olduğu ve insanlığın hangi evrelerden geçtiğine değinildikten sonra teknolojinin bu süreçteki etkisinden söz edilmiştir. Teknoloji ile ilişkisi kurulan toplumsal değişim, daha sonra ...
    • Uzaktan eğitim büro hizmetlerinde kalite: Eskişehir’de bir araştırma 

      Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi; 0000-0002-2577-4542; Baraz, A. Barış; Ayan, Yeliz (Anadolu Üniversitesi, 2016)
      Günümüzde, özel sektörden sonra kamu sektöründe de hizmet kalitesinin insanlar tarafından talep edilmeye başlaması, araştırmaları hizmet kalitesinin ölçümüne yöneltmiştir. Özellikle çok şubeli örgütlerde bütün şubelerde ...
    • Uzaktan öğrenenlerin akran değerlendirmesine yönelik görüşleri 

      Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi; Koçdar, Serpil; Karadağ, Nejdet (Anadolu Üniversitesi, 2016)
      Akran değerlendirmesi, öğrenen başarısının değerlendirilmesinde kullanılan yöntemlerden biri olup, öğrenenlerin belli ölçütler çerçevesinde birbirlerini değerlendirme süreci olarak tanımlanabilir. Akran değerlendirmesi ...