Başlık için Cilt :2 Sayı (2) listeleme
Toplam kayıt 11, listelenen: 10-11
-
Uzaktan eğitim büro hizmetlerinde kalite: Eskişehir’de bir araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 2016)Günümüzde, özel sektörden sonra kamu sektöründe de hizmet kalitesinin insanlar tarafından talep edilmeye başlaması, araştırmaları hizmet kalitesinin ölçümüne yöneltmiştir. Özellikle çok şubeli örgütlerde bütün şubelerde ... -
Uzaktan öğrenenlerin akran değerlendirmesine yönelik görüşleri
(Anadolu Üniversitesi, 2016)Akran değerlendirmesi, öğrenen başarısının değerlendirilmesinde kullanılan yöntemlerden biri olup, öğrenenlerin belli ölçütler çerçevesinde birbirlerini değerlendirme süreci olarak tanımlanabilir. Akran değerlendirmesi ...