Gelişmiş Arama

Toplam kayıt 11, listelenen: 10-11

    • Uzaktan eğitim büro hizmetlerinde kalite: Eskişehir’de bir araştırma 

      Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi; 0000-0002-2577-4542; Baraz, A. Barış; Ayan, Yeliz (Anadolu Üniversitesi, 2016)
      Günümüzde, özel sektörden sonra kamu sektöründe de hizmet kalitesinin insanlar tarafından talep edilmeye başlaması, araştırmaları hizmet kalitesinin ölçümüne yöneltmiştir. Özellikle çok şubeli örgütlerde bütün şubelerde ...
    • Uzaktan öğrenenlerin akran değerlendirmesine yönelik görüşleri 

      Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi; Koçdar, Serpil; Karadağ, Nejdet (Anadolu Üniversitesi, 2016)
      Akran değerlendirmesi, öğrenen başarısının değerlendirilmesinde kullanılan yöntemlerden biri olup, öğrenenlerin belli ölçütler çerçevesinde birbirlerini değerlendirme süreci olarak tanımlanabilir. Akran değerlendirmesi ...