Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.date.accessioned2020-08-17T12:48:03Z
dc.date.available2020-08-17T12:48:03Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.citationErdoğdu, E, Kesim, M. (2015). Ağ günlüklerinin kurumsal düzeyde kullanılması. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi, 1 (2), 8-23.en_US
dc.identifier.issn2149-2360
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/24393
dc.description.abstractWeb 2.0’ın getirdiği yeniliklerin yanı sıra akıllı telefonlar ve tablet cihazlar gibi mobil cihazların gelişimi, sosyal medya ortamlarını zenginleştirmiştir. Bu değişimi açıklayabilecek ve anlamlandırmamızı sağlayacak yaklaşım, sayısal çağın öğrenme kuramlarından Bağlantıcılık kuramıdır. Bu kuram, bilgi ve fikirlerin çeşitliliğini, kavramlar ve fikirler arasındaki bağların önemini vurgulaması bakımından kurumlar için de hayati önem taşır. Alanyazın, kurumsal örnekler ve çalışmalar incelendiğinde yeniliklerin yakından takip edilmesi, bilgi ve deneyim paylaşımı, kurum içi strateji ve yeniliklerden tüm çalışanların haberdar olması ve bunların kurum çalışanları ile beraber ve açık bir şekilde yürütülebilmesinin önemi ortaya çıkmaktadır. Bu noktada, kurumların bilgi ve iletişim ihtiyaçlarını, kendi durumlarına özel bir şekilde uyarlayabilecekleri sosyal medya ortamları işe koşulabilir. Bu çalışma öncelikle sosyal medya ortamlarının sınıflandırmasını ele almış, kurumların yararlanabileceği işlevler açısından karşılaştırmış, bu ortamlar arasında özellikleri ve kapsamı açısından öne çıkan ağ günlüklerinin, kurum içinde nasıl yapılandırılabileceğini tartışmıştır.en_US
dc.description.abstractNew features of Web 2.0 and mobil devices like smart phones and tablets have enhanced the social media environments. The paradigm that we can understand and gain meaning of this changing is the learning theory of digital age “Connectivism”. This theory is highly important for corporations because of diversity of knowledge and ideas and emphasizing the connections between concepts. Literature, corporate examples and studies reveals the importance of following improvements, sharing knowledge and experience, informing all employees about in-corporate strategy and carrying out all of these with employees fairly. In this point of view, adaptive social media platforms can be used for communication and knowledge needs of corporations. At first, this study examined the classification of social media platforms and then compared availible functions for the corporations and finally discussed how to configure blogs in-corporate.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectAğ Günlüklerien_US
dc.subjectSosyal Medyaen_US
dc.subjectKurumsal İletişimen_US
dc.subjectBağlantıcılıken_US
dc.subjectBlogsen_US
dc.subjectSocial Mediaen_US
dc.subjectCorporate Communicationen_US
dc.subjectConnectivismen_US
dc.titleAğ günlüklerinin kurumsal düzeyde kullanılmasıen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalAçıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisien_US
dc.contributor.departmentAnadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesien_US
dc.contributor.authorID0000-0001-5083-7982en_US
dc.contributor.authorID0000-0002-8153-5159en_US
dc.identifier.volume1en_US
dc.identifier.issue2en_US
dc.identifier.startpage8en_US
dc.identifier.endpage23en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster