Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.date.accessioned2020-08-18T11:32:30Z
dc.date.available2020-08-18T11:32:30Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.citationGörü Doğan, T. (2015). Sosyal medyanın öğrenme süreçlerinde kullanımı: ters-yüz edilmiş öğrenme yaklaşımına ilişkin öğrenen görüşleri. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi, 1 (2), 24-48.en_US
dc.identifier.issn2149-2360
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/24401
dc.description.abstractBu çalışma, ters-yüz edilmiş öğrenme yaklaşımı çerçevesinde sosyal medyanın öğrenme süreçlerinde nasıl daha etkin ve verimli bir biçimde kullanılabileceğine odaklanmaktadır. Çalışma, nitel bir eylem araştırması olarak desenlenmiştir. Bu bağlamda, çalışmada öğrenenlerin zorunlu ve örgün bir lisans derisinin sosyal medya ile desteklenmesine ilişkin deneyimleri ile söz konusu dersin ters-yüz edilmiş öğrenme yaklaşımı ile yürütülmesine ilişkin görüşleri alınmıştır. Çalışmanın katılımcıları amaçlı örnekleme yöntemiyle seçilmiş ve yarı-yapılandırılmış görüşmeler aracılığıyla veri toplama süreci gerçekleştirilmiştir. Çalışma kapsamında alınan öğrenen görüşlerinin, ters-yüz edilmiş öğrenme yaklaşımı çerçevesinde bir derse yönelik iletişim ve öğrenme ortamlarının nasıl tasarlanması gerektiği konusunda ders yürütücülerine, araştırmacılara ve kurumlara yol gösterici nitelikte olabileceği düşünülmektedir.en_US
dc.description.abstractThis study focuses on how social media could be used more efficiently in learning processes within Flipped Learning. The study is designed as an action research. In this context, learners’ experience about an undergraduate compulsory class, which is supported with social media, is observed and opinions about the flipped learning method are taken. The participants of the study are selected through purposeful sampling. The data are gathered via semi-structured interviews. This study can direct researchers, educators and institutions about how to design educational and communicative environments using flipped learning approach.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectTers-Yüz edilmiş Öğrenme Yaklaşımıen_US
dc.subjectSosyal Medyaen_US
dc.subjectEylem Araştırmasıen_US
dc.subjectNitel Araştırmaen_US
dc.subjectFlipped Learning Approachen_US
dc.subjectSocial Mediaen_US
dc.subjectAction Researchen_US
dc.subjectQualitative Researchen_US
dc.titleSosyal medyanın öğrenme süreçlerinde kullanımı: ters-yüz edilmiş öğrenme yaklaşımına ilişkin öğrenen görüşlerien_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalAçıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisien_US
dc.contributor.departmentAnadolu Üniversitesien_US
dc.identifier.volume1en_US
dc.identifier.issue2en_US
dc.identifier.startpage24en_US
dc.identifier.endpage48en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Başka Kurum Yazarıen_US
dc.contributor.institutionauthorGörü Doğan, Tülay


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster