dc.date.accessioned | 2020-08-18T11:32:30Z | |
dc.date.available | 2020-08-18T11:32:30Z | |
dc.date.issued | 2015 | en_US |
dc.identifier.citation | Görü Doğan, T. (2015). Sosyal medyanın öğrenme süreçlerinde kullanımı: ters-yüz edilmiş öğrenme
yaklaşımına ilişkin öğrenen görüşleri. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi, 1 (2), 24-48. | en_US |
dc.identifier.issn | 2149-2360 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11421/24401 | |
dc.description.abstract | Bu çalışma, ters-yüz edilmiş öğrenme yaklaşımı çerçevesinde sosyal medyanın öğrenme süreçlerinde nasıl daha etkin ve verimli
bir biçimde kullanılabileceğine odaklanmaktadır. Çalışma, nitel bir eylem araştırması olarak desenlenmiştir. Bu bağlamda,
çalışmada öğrenenlerin zorunlu ve örgün bir lisans derisinin sosyal medya ile desteklenmesine ilişkin deneyimleri ile söz
konusu dersin ters-yüz edilmiş öğrenme yaklaşımı ile yürütülmesine ilişkin görüşleri alınmıştır. Çalışmanın katılımcıları amaçlı
örnekleme yöntemiyle seçilmiş ve yarı-yapılandırılmış görüşmeler aracılığıyla veri toplama süreci gerçekleştirilmiştir. Çalışma
kapsamında alınan öğrenen görüşlerinin, ters-yüz edilmiş öğrenme yaklaşımı çerçevesinde bir derse yönelik iletişim ve
öğrenme ortamlarının nasıl tasarlanması gerektiği konusunda ders yürütücülerine, araştırmacılara ve kurumlara yol gösterici
nitelikte olabileceği düşünülmektedir. | en_US |
dc.description.abstract | This study focuses on how social media could be used more efficiently in learning processes within Flipped Learning. The
study is designed as an action research. In this context, learners’ experience about an undergraduate compulsory class, which is
supported with social media, is observed and opinions about the flipped learning method are taken. The participants of the study
are selected through purposeful sampling. The data are gathered via semi-structured interviews. This study can direct
researchers, educators and institutions about how to design educational and communicative environments using flipped learning
approach. | en_US |
dc.language.iso | tur | en_US |
dc.publisher | Anadolu Üniversitesi | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Ters-Yüz edilmiş Öğrenme Yaklaşımı | en_US |
dc.subject | Sosyal Medya | en_US |
dc.subject | Eylem Araştırması | en_US |
dc.subject | Nitel Araştırma | en_US |
dc.subject | Flipped Learning Approach | en_US |
dc.subject | Social Media | en_US |
dc.subject | Action Research | en_US |
dc.subject | Qualitative Research | en_US |
dc.title | Sosyal medyanın öğrenme süreçlerinde kullanımı: ters-yüz edilmiş öğrenme yaklaşımına ilişkin öğrenen görüşleri | en_US |
dc.type | article | en_US |
dc.relation.journal | Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi | en_US |
dc.contributor.department | Anadolu Üniversitesi | en_US |
dc.identifier.volume | 1 | en_US |
dc.identifier.issue | 2 | en_US |
dc.identifier.startpage | 24 | en_US |
dc.identifier.endpage | 48 | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Makale - Ulusal Hakemli Dergi - Başka Kurum Yazarı | en_US |
dc.contributor.institutionauthor | Görü Doğan, Tülay | |