Yazar "Ünlü, İlhan" için Tez Koleksiyonu listeleme
-
Başlangıcından günümüze radyo ve radyo reklamcılığı, Türkiye'de yerel radyo istasyonlarının reklam aracı olarak kullanılışı, sorunları ve model önerisi
Altunbaş, Hüseyin (Anadolu Üniversitesi, 2003)En eski kitle iletişim aracı olarak radyo değişen medya yapılanmasında hala önemli bir yere sahiptir. Bu etkisine karşın radyo şimdiye kadar teknik, programcılık ve hukuki yönlü olarak incelenmiş reklam aracı olma yönü hep ... -
Sivil toplum örgütlerinin toplumsal tepki refleksini oluşturma sürecinde kullandıkları iletişim yöntemleri üzerine bir model denemesi
Cılızoğlu, Gamze (Anadolu Üniversitesi, 2004)Toplumsal değişim bir süreçtir ve bu sürecin amacına uygun gelişebilmesi, toplumu oluşturan bireylerin değişime eşlik etmesi ile olasıdır. Sivil toplum örgütleri toplum içinde var olduğu öngörülen bilgi ve kültür ... -
Televizyon reklamlarına yönelik izleyicinin şüpheci eğilimi ve ikna bilgisi : ikna bilgi modelinin yorumlanması
Elpeze Ergeç, Nüket (Anadolu Üniversitesi, 2003)Reklam araştırmalarına bakıldığında izleyicinin ikna bilgisi ve reklama şüpheci bakışının yeterince incelenmediği görülmektedir. Oysa, reklamın kişiler üzerindeki etkisinin ne olduğuna ilişkin bütün varsayımların incelenmesi ...