Yazar "Yılmaz, R. Ayhan" için Tez Koleksiyonu listeleme
-
İnternet reklamlarında kabul ya da kaçınma davranışını etkileyen güdüler ve reklam türlerine yönelik bir araştırma
Dal, Anıl (Anadolu Üniversitesi, 2015)Yaygın kullanımının yanı sıra tüketiciler için önmeli bir bilgi kaynağı haline gelmesi sebebiyle internet bugün reklamverenlere hedefledikleri kitlelerle etkili bir iletişim kurmaları için büyük fırsatlar sunan yeni bir ... -
Sağlığın geliştirilmesinde psikolojik güçlendirme modeli: diyabetliler üzerine bir alan araştırılması
Eyüboğlu, Ezgi (Anadolu Üniversitesi, 2014)Dünyayla birlikte Türkiye’de de önemi giderek artan ve birçok disiplinden beslenen sağlık iletişiminde, özellikle sağlığın geliştirilmesi alanında ikna edici iletişim çabalarına fazlasıyla ihtiyaç duyulmaktadır. Teoriler ... -
Sağlık iddiası içeren gıda reklamlarının iletişim etkisinde sağlık ilginliğinin rolü
Atar, G. Motif (Anadolu Üniversitesi, 2015)Günümüzde tüketicilerin sağlıklı beslenme ve sağlıklı yaşama olan ilgisinin artmasıyla birlikte pazarlamacılar ürünlerini farklı şekilde konumlandırmaya, gıda firmaları sağlık iddiası olan ürünler sunmaya başlamışlardır. ... -
Tüketici tarafından üretilen reklamlarda kaynak etkisi üzerine bi?r değerlendirme
Çınar, Naim (Anadolu Üniversitesi, 2015)Enformasyon ve iletişim teknolojilerindeki gelişmelere bağlı olarak medyada ve izleyicilerde büyük bir dönüşüm yaşanmaktadır. Yeni medya ortamı izleyicilere medya tüketimi sürecinde benzeri görülmemiş bir kontrol yetkisi ...