Bölüm "Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Anabilim Dalı" Tez Koleksiyonu için listeleme
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
-
Kriz iletişiminde duygular, satın alma niyeti ve kültür : kriz türleri ve tepki stratejileri üzerine bir araştırma
(Tez (doktora) - Anadolu Üniversitesi, 2018)Kriz iletişimi, bir kurumun kriz durumunda yaptıklarına ve söylemlerine odaklanmaktadır. Bu iletişimsel uygulamanın temel belirleyicileri krizin türü ve kriz karşısında kurumun sergilediği kriz tepki stratejisidir. Kriz ... -
Reklamda öyküsel anlatımın etkileri : doğal reklam uygulamaları üzerine deneysel bir araştırma
(Anadolu Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)Reklamda öyküsel anlatımın etkileri, literatürde özellikle öyküsel olmayan reklam biçimleriyle karşılaştırılarak incelenmiş ve pek çok çalışmada öyküselliğin ikna edici üstünlükleri ortaya koyulmuştur. Bu çalışmada ise ... -
Yeni medya çağında reklam iletişimi : sanal gerçeklik teknolojisinin reklama yönelik tutumlar ve satın alma niyeti üzerindeki etkisini ölçmeye yönelik bir çalışma
(Anadolu Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)Yeni medya teknolojileri ile birlikte günümüz iletişim anlayışının önemli yeniliklerinden biri olan sanal gerçeklik kavramı, geleneksel kitle iletişim dinamiklerinin ötesinde anlamlar taşımaktadır. Reklamdan kaçan ve ...