Yayıncı "Anadolu Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü" Tez Koleksiyonu için listeleme
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
-
Reklamda öyküsel anlatımın etkileri : doğal reklam uygulamaları üzerine deneysel bir araştırma
(Anadolu Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)Reklamda öyküsel anlatımın etkileri, literatürde özellikle öyküsel olmayan reklam biçimleriyle karşılaştırılarak incelenmiş ve pek çok çalışmada öyküselliğin ikna edici üstünlükleri ortaya koyulmuştur. Bu çalışmada ise ... -
Yeni medya çağında reklam iletişimi : sanal gerçeklik teknolojisinin reklama yönelik tutumlar ve satın alma niyeti üzerindeki etkisini ölçmeye yönelik bir çalışma
(Anadolu Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)Yeni medya teknolojileri ile birlikte günümüz iletişim anlayışının önemli yeniliklerinden biri olan sanal gerçeklik kavramı, geleneksel kitle iletişim dinamiklerinin ötesinde anlamlar taşımaktadır. Reklamdan kaçan ve ...