Gelişmiş Arama

Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5

    • Global markaların Azerbaycan reklam stratejileri : standardizasyon ve adaptasyon reklam uygulamaları 

      Uztuğ, Ferruh; Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Anabilim Dalı; Mammadova, Aydan (Anadolu Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)
      Teknolojinin bir sonucu olarak dünya küçülmeye devam etmekte ve sınırlar ortadan kalkmaktadır. Küresel pazarda işletmelerin markalarını duyurmaları için yenilikçi yollar bulmaları gerekmektedir. Bu nedenle küresel pazarlarda ...
    • Markaların instagram storylerine yönelik tüketici tepkisi : Madame Coco örneği 

      Yılmaz, R. Ayhan; Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Anabilim Dalı; Kesgin, Sibel (Anadolu Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)
      Günümüzdeki rekabet koşullarında rakip markalardan öne çıkmak isteyen markaların sosyal medya mecralarında var olmaları ve aktif bir şekilde bu mecraları kullanmaları göz ardı edilemeyecek bir unsurdur. Markalar hedef ...
    • Nostalji reklamlarının göstergebilimsel çözümlemesi 

      Öztürk, M. Canan; Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Anabilim Dalı (Anadolu Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)
      Bu tez çalışmasının amacı nostaljik reklamların göstergebilimsel analiz yöntemleriyle incelenerek nostalji unsurlarının markanın imajı hakkında verdiği bilgileri açığa çıkarmaktır. 2009 – 2018 yılları arasında Effie veya ...
    • Retoriksel arena modeli temelinde 15 Temmuz siyasal krizinin incelenmesi 

      Onay, Atılım; Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Anabilim Dalı; Yıldırım, Tuna (Anadolu Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)
      Bu çalışmanın genel amacı, 15 Temmuz Darbe Girişiminin kriz iletişimi bağlamında incelenmesidir. Kriz iletişimi ile ilgili olarak literatürde çeşitli kuramlar söz konusudur. Retoriksel arena kuramı ise diğerlerinden farklı ...
    • Social media advertising and consumer ad avoidance : an intrusive advertising online-survey of generation Z in Eskisehir, Turkey 

      Saver, Necip Serdar; Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Anabilim Dalı; Musah, Razak Mohammed (Anadolu Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)
      Yapılan çalışmalar, rahatsızlık verici reklamların marka ve kuruluşların iletişim karmasında önemli bir yeri olduğunu göstermektedir. YouTube'da yayınlanan reklamlar da buna dahildir. Bununla birlikte, sosyal medyanın ...