Ara
Toplam kayıt 11, listelenen: 1-10
Reklam etkililiği açısından geleneksel ve yeni medyadaki teklamların X, Y, ve Z kuşakları üzerindeki etkisi
(Anadolu Üniversitesi, 2018)
Günlük yaşantımızda önemli bir rol oynayan reklamlar, tüketicilerin yaşam biçimini büyük oranda şekillendirirken satın alma sürecinde de yer almaktadır. Esas olarak bireylerin imajlarını etkileyen reklamlar, düşünceler ve ...
Reklam yazarlığı ve yaratıcılığı üzerine bir profil araştırması
(Anadolu Üniversitesi, 2004)
Bu çalışmanın temel amacı, reklam yazarlarının profil özelliklerinin belirlenmesidir. Literatürde bir reklam yazarının taşıması gereken özellikler, alması gereken eğitimler, hangi konularda tecrübe sahibi olması gerektiği ...
Reklamda bilgi içeriği : Türkiye'deki gazete ve TV reklamlarına yönelik karşılaştırmalı araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 2006)
Tüketicinin ekonomik, sosyal ve psikolojik risklerini azaltarak doğru satın alma kararı verebilmesi için ürün ve hizmetler hakkında tüketiciyi bilgilendirmesi, reklamın en temel fonksiyonlarından birisidir. Bunun yanı sıra, ...
Televizyon reklamlarda[aynen] ünlü kullanımı : 2005 yılı televizyon reklamlarına yönelik bir içerik analizi
(Anadolu Üniversitesi, 2007)
Bu araştırmada, Türkiye'de 2005 yılında ulusal kanallarda yayınlanan, ünlülerin rol aldığı televizyon reklamları incelenmiştir ve televizyon reklamlarında ünlü kullanımının Türkiye'deki durumunun saptanması amaçlanmıştır. ...
Televizyon reklamlarında yaratıcı yapım uygulamaları : Türk televizyon reklamlarında (2005) yaratıcı yapım bileşenleri
(Anadolu Üniversitesi, 2006)
Türk televizyon reklamlarına odaklanan bu çalışma ile reklamda yaratıcı yapım uygulamalarını sınıflamaya yönelik yeni bir kodlama cetvelinin geliştirilmesi amaçlanmıştır. Geliştirilen bu çerçeve ile Türk reklamlarında ...
Basın ilanlarının grafik tasarım ilkelerine göre değerlendirilmesi : 1959-2009 yılları arasında Milliyet Gazetesinde yayınlanan Arçelik beyaz eşya basın ilanlarına yönelik bir içerik analizi
(Anadolu Üniversitesi, 2010)
Türkiye’de son 50 yılda ‘reklam tasarımı’ alanında yaşanan gelişime ve değişime odaklanan bu çalışmada, Milliyet Gazetesi’nde 1959-2009 yılları arasında yayınlanan Arçelik markasının beyaz eşya kategorisine ait tüm basın ...
Reklamda tanık kullanımı : kullanıcı tanıklığı ve uzman tanıklığı reklamlarına yönelik tutumların karşılaştırılması
(Anadolu Üniversitesi, 2011)
Reklamlar, tüketiciyi ikna etmeyi, ürüne ve/veya markaya yönelik olumlu tutum yaratmayı amaçlar. Reklam yaratıcıları ve markalar da pazarlama ve reklam stratejileri ve yaratıcı yapım uygulamaları ile bunu sağlamaya çalışırlar. ...
İletişim etkileri açısından reklamlarda yaratıcılığın karşılaştırılması
(Anadolu Üniversitesi, 2013)
Bu araştırmanın temel amacı, iletişim etkileri açısından reklamda yaratıcılığın karşılaştırılmasıdır. Reklam planlanmış bir iletişim biçimidir ve bu planlama içinde reklamın iletişim etkileri önemli bir yer tutar. Reklamın ...
Markaların iletişim dili olarak reklamda kışkırtıcılık kullanımı ve tüketici tepkileri
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
Günümüz pazarında yaşanan yoğun rekabet ve iletişim kalabalığı arasında görünür olmak ve tüketicilerin dikkatini çekmek isteyen markalar çoğunlukla reklamda kışkırtıcılığa başvurmaktadır. Kışkırtıcılık, reklamlarda yaygın ...
Appearance management behaviors as the consequences of the beauty standards enforced by advertising a study of Turkish and Lebanese female university students
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
Birçok çalışma, medyanın (genel olarak ve spesifik olarak reklamcılık) uluslararası izleyicilerin kafasında kurduğu ve uyguladığı "güzellik efsanesi" nin etkilerini incelemiştir. Bu tez çalışmasında bu etkileri göz ardı ...