Gelişmiş Arama

Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3

    • Öğrenci ve çalışanların kurumsal imaj ve itibar konusundaki görüşleri : Anadolu Üniversitesi Yabancı Diller Yüksek Okulu örneği 

      Yüksel, Ahmet Haluk; Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İletişim Tasarımı ve Yönetimi Anabilim Dalı; Turan Eoğlu, Dilek (Anadolu Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)
      Kurumsal imaj, örgütü hatırlatan tutum, davranış ve inançların tümü olarak tanımlanmaktadır. Kurumsal görünüm, kurumsal iletişim ve kurumsal davranışın toplamında ifadesini bulan kurumsal imaj, iç ve dış hedef kitleler ...
    • Sosyal medyada dini iletişimin medyatikleşmesi 

      Kaplan, İsmail (Anadolu Üniversitesi, 2023)
      Sanal ve gerçek ortamlar arasındaki sınırın her gün daha fazla silikleştiği günümüzde sosyal medya kişilerin iletişim ihtiyacını karşılayan en önemli ortam haline gelmektedir. Sosyal medya bireyin haber alma ihtiyacının ...
    • Ulus markalamada bir kültürel iletişim ortamı olarak moda : kavramsal bir model önerisi 

      Yüksel, Ahmet Haluk; Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İletişim Tasarımı ve Yönetimi Anabilim Dalı; Özüdoğru, Şakir (Anadolu Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)
      Bu çalışmada, ulus markalamada modanın bir kültürel iletişim aracı olarak kullanılabileceği savlanmaktadır. Bu amaçla, durum tespiti ve strateji geliştirimine yönelik üç aşamalı, döngüsel bir kavramsal model oluşturulmuştur. ...