Başlık için Tez Koleksiyonu listeleme
Toplam kayıt 137, listelenen: 55-74
-
İnteraktif dolandırıcılık
(Anadolu Üniversitesi, 2008)Yirminci yüzyılın son çeyreğinde gelişmeye başlayan ve büyük bir ivmeyle dünya çapına yayılan iletişim araçlarından biri internettir. İnternet hayatın her alanında değişikliklere neden olmaktadır. Bilgi ve iletişim ... -
İstanbul Anakent Belediyesi Halkla ilişkiler faaliyetleri
(Anadolu Üniversitesi, 1987)Bu çalışmanın amacı, İstanbul Anakent Belediyesinin kamuoyunun ilgisini ve desteğini sağlamada halkla ilişkileri ne ölçüde kullandığını ortaya koymak, anakent belediyesi ve faaliyetlerinde halkla ilişkilerin yerini ve ... -
İş doyumu ile tükenmişlik sendromu arasındaki ilişkinin değerlendirilmesi : Eskişehir Orman Bölge Müdürlüğü'nde bir uygulama örneği
(Anadolu Üniversitesi, 2012)Bu araştırmanın amacı, Eskişehir Orman Bölge Müdürlüğü personelinin; iş doyumu ve tükenmişlik düzeylerinin belirlenmesi ve bu düzeylerin belirli demografik değişkenlere göre farklılık gösterip göstermediğini saptamaktır. ... -
Kamusal yayıncılık
(Anadolu Üniversitesi, 1999)Türkiye'de ulusal medya organları giderek ya siyasi erkin temsilcisi ya da hem sermaye hem de içerik olarak küresel medyanın (Amerikan merkezli yaklaşık on dev sınai-ticari-mali-askeri holdingin oligopolü) bir parçası ... -
Kemal Sunal Filmlerinde anne ve baba temsili
(Tez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesi, 2019)Toplumsal düzen içinde kadın ve erkek, toplumsal düzen belirleyicileri tarafından oluşturulmuş bir takım roller üstlenmektedir. Toplumsal yaşamda bir kadının statüsü erkeğin bağlamında şekillenmektedir. Egemenliğini cinsiyet ... -
Kentli kültürünün oluşturulmasında yönetim ve kitle iletişimi
(Anadolu Üniversitesi, 1985)Tez çalışmamızda, kentlerimizde yaşayan insanların yaşam biçimlerindeki aksaklıkları ve bu aksaklıkların düzeltilmesine ilişkin görüş, öneri ve yönetimleri ele almış bulunuyoruz. Kentbilim çağımızda önem kazanması ve şu ... -
Kurum kültürünün benimsenmesinin örgütsel bağlılık düzeyine olan rolünün değerlendirilmesi : Eskişehir ilinde bir özel okulda uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 2017)Günümüz dünyasında her şey hızlı bir değişim yaşamaktadır. Bu değişim teknolojiden toplumsal hayata her alanda kendini göstermektedir. Özellikle küreselleşmenin hızlı bir şekilde gerçekleşmesi yönetim sektöründe de yeni ... -
Kurumlarda öfke ifade biçiminin örgütsel iletişim kalitesine etkisinin değerlendirilmesi ve Eskişehir Çevik Kuvvet Şube Müdürlüğü'nde bir uygulama örneği
(Anadolu Üniversitesi, 2007)Bu araştırmada, Eskişehir Emniyet Müdürlüğü Çevik Kuvvet Şube Müdürlüğü'nde görevli olan polis memurlarının öfke ifade biçimlerini belirlemek amaçlanmıştır. Araştırmanın veri grubu 2007 yılında Eskişehir Çevik Kuvvet Şube ... -
Kurumsal işletmelerde X,Y kuşak farklılıkları ve örgütsel bağlılığa etkisi
(Anadolu Üniversitesi, 2017)X, Y kuşakları ve örgüt içinde kuşakların birlikte çalışma dinamikleri, son dönemlerde sıkça gündeme gelen bir konudur. Bir kurumsal işletmede birlikte çalışması gereken, ortak hedefler doğrultusunda çalışan birbirinden ... -
Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti Üniversitesinde öğrenim gören Türkiye Cumhuriyeti uyruklu öğrencilerin genel nitelikleri ve aldıkları eğitime ilişkin görüşleri
(Anadolu Üniversitesi, 1995)Eğitim görme hakkı, İnsan Hakları Evrensel Beyannamesi ve Türkiye Cumhuriyeti Anayasası ile bireye tanınmış en temel haklardan bir tanesidir. Ancak dünya üzerindeki tüm devletler gibi, Türkiye de vatandaşlarının eğitim ... -
Küreselleşmeye uyum sürecinde Türk basınının yurttaşlık haklarına yaklaşımı
(Anadolu Üniversitesi, 1998)Küreselleşme Uyum Sürecinde Türk Basınının Yurttaşlık Haklarına Yaklaşımı''başlıklı bu çalışma, Türk basınının güncel bir örnek olaydan yola çıkarak ''yurttaşlık hakları''na ilişkin irdelemelerini konu almakta ve başlıca ... -
Lisans düzeyindeki öğrencilerin kredi kartı deneyimine yönelik algısı : Anadolu Üniversitesi örneği üzerinde nitel bir çalışma
(Anadolu Üniversitesi, 2012)Bu tezin amacı, geçimini başkalarına bağlı olarak sağlayabilen üniversite lisans öğrencilerinin, kredi kartı kullanma deneyimini nasıl algıladığını anlayabilmektir. Bu amaca ulaşabilmek için, kredi kartı kullandığını ve ... -
Medya planlamada etkili sıklık ve etkili ulaşım
(Anadolu Üniversitesi, 1999)Ulaşım ve sıklık medya planlamanın parçalarıdır ve belirli pazarlama ve medya amaçlarına ulaşmaya yardımcı olmak için yönlendirilebilirler. Genel olarak, geniş mesaj dağılımı kalıplarına ihtiyaç duyulduğunda yüksek seviyede ... -
Milli Eğitim Bakanlığı merkez örgütünde ilk kademe yöneticilerine dönük olarak düzenlenen hizmetiçi eğitim çalışmalarının ihtiyaç saptama açısından değerlendirilmesi
(Anadolu Üniversitesi, 1999)Bu araştırma ile Milli Eğitim Bakanlığı merkez örgütünde ilk kademe yöneticilerine dönük olarak düzenlenen hizmetiçi eğitim çalışmalarının ihtiyaç saptama açısından değerlendirilmesi amaçlanmaktadır. Araştırmanın evrenini ... -
Ortaöğretim yöneticiliğinde halkla ilişkiler : örnek olay Erzincan ili ortaöğretim kurumları
(Anadolu Üniversitesi, 1987)Bu tez Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İletişim Sanatları Yüksek Lisans tezi olarak hazırlanmıştır. Bu tezin amacı; ortaöğretim örgütlerinde halkla ilişkiler sistemini yapı, yöntem ve araçlar yönünden var ... -
Otel işletmeciliğinde görev yapan yöneticilerin ve çalışanların tükenmişlik düzeyleri : KKTC Merit Crystal Cove Hotel'de bir araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 2011)Bu çalışmada otel işletmeciliğinde görev yapan yöneticilerin ve çalışanların tükenmişlik düzeyleri incelenmiştir. Çalışmanın evreni KKTC’ de bulunan 5 yıldızlı otellerde görev yapan yönetici ve çalışan oluşturmaktadır. ... -
Otel işletmelerinde halkla ilişkiler ve reklamcılık
(Anadolu Üniversitesi, 1987)Otelcilik endüstrisi, yeryüzündeki en eski endüstrilerden biridir. Yalnız, ilk safhayı endüstri olarak değil de, hancılık olarak düşünebiliriz. Otelcilik zamanla gelişerek, bugün pek çok ülkenin temel gelir kaynağı haline ... -
Örgüt kültürü ve örgütsel iletişim arasındaki ilişkinin örgüte bağlılık ve iş tatminine etkisi ve Başarı Teknik Servis A.Ş.'de bir uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 2006)Örgütler arası rekabetin hızla arttığı günümüz iş dünyasında, rekabette üstünlüğün dayandığı temeller de değişmektedir. Örgütler rekabette başarının sadece araştırma-geliştirme, modern pazarlama, teknoloji gibi faktörlerle ... -
Örgütlerde elektronik posta kullanımının örgütsel iletişime etkileri ve Paris İstanbul Dizayn Ajansı'nda bir uygulama örneği
(Anadolu Üniversitesi, 2009)Örgütsel iletişim her organizasyona göre farklılık gösterebilen ve sürekli gelişen bir kavramdır. Örgütsel iletişim, özellikle iş dünyasında rekabet halinde olan organizasyonların başarısını etkileyen bir faktör halini ... -
Örgütlerde sosyal medya kullanımı: sosyal medya algıları, amaçları ve kullanım alışkanlıkları
(Anadolu Üniversitesi, 2015)Bu çalışma örgütlerin sosyal medya algılarının, kullanım amaçlarının ve kullanım alışkanlıklarının belirlenmesine yöneliktir. Bu kapsamda Eskişehir'de faaliyet gösteren 138 işletmeden elektronik anket yoluyla elde edilen ...