Gelişmiş Arama

Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2

    • Aldatıcı reklamların yapısı, özellikleri ve denetlenmesi 

      Şermet, Selma (Anadolu Üniversitesi, 1989)
      Bu çalışmada, aldatıcı reklamların yapısı, özellikleri ve düzeylenmesi incelenmiştir. Altı bölümden oluşan çalışmanın 1. bölümünde reklamın tanımı ve işlevleri ile reklama yönelik görüşler üzerinde durulmuştur. 2. bölümde ...
    • Reklam ahlakı 

      Kaya, Esra (Anadolu Üniversitesi, 1997)
      İş dünyasında ahlak kavramını yaygınlaşmasıyla reklam ahlakı kavramı da önemli hale gelmiştir. Reklamcıların topluma olan sorumluluklarının bir parçası reklamların ahlaka uygun olarak yapılmasıdır. Reklam ahlakı ile ilgili ...