Ara
Toplam kayıt 11, listelenen: 1-10
Fuarcılık çalışmalarının tanıtım açısından işlevi 57. İzmir Enternasyonal Fuarında bir uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 1989)
Bu araştırmada tanıtımın bir işlevi olarak fuar çalışmaları incelenmeye çalışılmış ve 57. İzmir Enternasyonal Fuarı'nda fuar çalışmalarına ilişkin bir uygulama yapılmıştır. Araştırmada dört bölüm yer almaktadır. Birinci ...
Türkiye'deki reklamlarda ünlü kişi kullanımı
(Anadolu Üniversitesi, 1989)
Günümüzde önemli hızla artan reklam olgusu, birçok reklam ajansını da birbirine rakip hale getirmiştir. Reklam ajansları, hazırladıkları kampanyalar ile hedef kitlenin dikkatini çekme, ürün ya da hizmete karşı ilgi uyandırma, ...
Basın kuruluşlarının halkla ilişkileri
(Anadolu Üniversitesi, 1989)
Kuruluşlar çevreleriyle ilişkilerini iyi yönde geliştirmek ve kamu desteği sağlamak amacı ile halkla ilişkilere gereksinme duymaktadırlar. Örgütlerinde halkla ilişkiler birimlerine veya bu işlevi gerçekleştiren birimlere ...
Reklam strateji'sinin geliştirilmesi ve otomobil sektöründe bir uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 1989)
'Reklam Stratejilerinin Geliştirilmesi ve Otomobil Sektöründe Bir Uygulama' isimli çalışma üç bölümde ele alınmıştır. Birinci bölüm reklam ve reklam stratejilerinin anlamını açıklamaktadır. İkinci bölüm'de reklam stratejisinin ...
Üniversitelerde halkla ilişkiler faaliyetleri, Ankara, Gazi, Hacettepe, Orta Doğu Teknik ve Anadolu Üniversitelerinde halkla ilişkiler
(Anadolu Üniversitesi, 1989)
Bu çalışmada üniversitelerde halkla ilişkiler faaliyetlerinin nasıl yürütüldüğü incelenmiştir. Bu amaçla Ankara, Gazi, Hacettepe, Orta Doğu Teknik ve Anadolu Üniversitesinde uygulama çalışmaları yapılmıştır. Dört bölümden ...
Reklam kampanyasında post-test
(Anadolu Üniversitesi, 1989)
Henüz II. Dünya Savaşı başlamadan ortaya çıkan ve hızla gelişen ekonomi çok sayıda özel kuruluşun çoğalmasına neden olmuştur. Buna paralel olarak da çok sayıda kuruluşun reklam verme ihtiyacı artmıştır. İletişim araçlarındaki ...
Uluslararası pazarlamada tutundurma kararları : Coca-Cola örneği
(Anadolu Üniversitesi, 1989)
Günümüzde, uluslararası pazarlama yapan firmaların faaliyetlerini incelediğimizde, firmaların uluslararası pazarlarda etkinlik sağlayabilmeleri için modern pazarlama anlayışını benimseyip uygulamaları gerekmektedir. Çünkü, ...
Turyağ Anonim Şirketi'nde halkla ilişkiler faaliyetleri
(Anadolu Üniversitesi, 1989)
'Turyağ Anonim Şirketinde Halkla İlişkiler Faaliyetleri' adlı çalışma 4 bölümde incelenecektir. Birinci bölümde halkla ilişkilerin tanımı, amaçları ve halkla ilişkiler faaliyetlerini etkileyen faktörler incelenmiştir. ...
Aldatıcı reklamların yapısı, özellikleri ve denetlenmesi
(Anadolu Üniversitesi, 1989)
Bu çalışmada, aldatıcı reklamların yapısı, özellikleri ve düzeylenmesi incelenmiştir. Altı bölümden oluşan çalışmanın 1. bölümünde reklamın tanımı ve işlevleri ile reklama yönelik görüşler üzerinde durulmuştur. 2. bölümde ...
El ve araç ilişkisine ergonomik yaklaşım : televizyon uzaktan kumanda aracı üzerine bir deneme
(Anadolu Üniversitesi, 1989)
Ergonomi kavramının ülkemizde yeteri kadar anlaşılamamış olması, bu konunun ayrıntılı bir şekilde incelenmesini gerektirmektedir. Elin, hemen her araçla ilişkisi olması, konuya el-araç ilişkisinde ergonomik yaklaşım getirmeyi ...