Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Türkiye'deki bankaların web sitelerinde kurumsal kimlik
(Anadolu Üniversitesi, 2000)
Ticaretin gittikçe geliştiği ve rekabetin arttığı günümüz ortamında kendini tanıtma yönünde öncelikle kimlik oluşturmak küçük, büyük tüm kuruluşlar için bir gereklilik halini almıştır. Bunun temel nedeni kurumsal imajın ...
Türkiye'de yükseköğretim kurumlarındaki kadın sorunları araştırma ve uygulama merkezlerinin halkla ilişkiler uygulamaları
(Anadolu Üniversitesi, 2000)
Toplumsal değişim, insanlar arasındaki rol ilişkilerini de çeşitlendirmiş, bu konudaki en keskin ayrım kadın erkek rolleri arasında olmuştur. Erkek egemen toplum düzeninde, rol dağılımı oldukça farklılaşmış ve kadınlar ...
Internet'te reklamcılık
(Anadolu Üniversitesi, 2000)
Dil, din, ırk, cinsiyet ayrımı gözetmeden kıtalararası tüketicilere ulaşmaya ve geri bildirimin anında alınmasına ortam yaratan bilgisayar ve Internet, reklam veren, reklam ajansı, tüketici ve pazar ilişkilerine yeni bir ...
Yeni bir medya olarak internette etkin reklamcılık
(Anadolu Üniversitesi, 2000)
Kitle iletişim araçları tarihsel süreç içinde kendilerini yeniler ve geliştirirler. Bu süreç boyunca yeni medya araçları teknolojik gelişmelerle diğerlerinin yanında yerini alır. Günümüzde çok popüler olan ve popülerliliği ...